Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Ja, men da vet vi det. Ergo er det bare å forberede seg på å bedrive fjernundervisning også for avgangselever til "the bitter end". Det gode med det, er at vi får litt bedre tid på et par temaer. 😉 Anonymkode: 374e4...dee
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Ja, enn så lenge vil det nå bli mer fokus på eventuelle muntlige eksamener. Anonymkode: a615d...7b9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #3 Skrevet 25. mars 2020 Det er jo et tydelig signal på varigheten av hjemmeskole, tenker jeg Anonymkode: 959f2...340
sug lut Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Helt fint. Eksamen er ikke viktig. Læring er viktig. Og nå uten russetida også er det jo muligheter.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er jo et tydelig signal på varigheten av hjemmeskole, tenker jeg Anonymkode: 959f2...340 Ikke nødvendigvis. Jeg tror fortsatt de kommer til å åpne skolene, i hvert fall delvis, etter påske. Anonymkode: a615d...7b9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Da må fokuset være på vurdering for læring og ikke vurdering for standpunkt!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 Veldig greit å få en avklaring såpass tidlig. Mulig det er et spark til å avvikle hele konseptet med eksamen 🙏🏻 Anonymkode: 7f8b8...f6b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ikke nødvendigvis. Jeg tror fortsatt de kommer til å åpne skolene, i hvert fall delvis, etter påske. Anonymkode: a615d...7b9 Småskolen. Neppe ungdomsskole og vgs. Anonymkode: a4715...4db
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Veldig greit å få en avklaring såpass tidlig. Mulig det er et spark til å avvikle hele konseptet med eksamen 🙏🏻 Anonymkode: 7f8b8...f6b Hvordan skal de ellers vurderes? Anonymkode: 95325...6d5
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Småskolen. Neppe ungdomsskole og vgs. Anonymkode: a4715...4db Nei, ikke alle, men jeg tror 10.trinn, vg2 YF og vg3 kommer tilbake først, siden det er avgangselever. Anonymkode: a615d...7b9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #11 Skrevet 25. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan skal de ellers vurderes? Anonymkode: 95325...6d5 Det finnes noe som heter standpunktskarakterer også ... Anonymkode: a615d...7b9
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #12 Skrevet 25. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan skal de ellers vurderes? Anonymkode: 95325...6d5 På arbeidet de gjør gjennom hele året og ikke være prisgitt eksamensoppgaver og dagsform, for eksempel. Anonymkode: 7f8b8...f6b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #13 Skrevet 25. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke nødvendigvis. Jeg tror fortsatt de kommer til å åpne skolene, i hvert fall delvis, etter påske. Anonymkode: a615d...7b9 Det må du gjerne tro. Jeg tror absolutt ikke at skolene blir åpnet igjen så fort. Anonymkode: 374e4...dee
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #14 Skrevet 25. mars 2020 Kanskje en av de få tingene som slått ut positivt for oss akkurat nå, har en avgangselev som sliter enormt når det er skriftlig prøve. Tror faktisk dette slå godt ut for han. Anonymkode: ebad3...847
Leverpostei Skrevet 25. mars 2020 #15 Skrevet 25. mars 2020 3 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Da må fokuset være på vurdering for læring og ikke vurdering for standpunkt! Ah, hadde det vært så vel. Vi har tvert i mot fått beskjed på at vi nå må sikre oss vurderingsgrunnlag for standpunkt, først og fremst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå