Gå til innhold

Har barnehagen ringt dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fornøyd med barnehagen. Styrer har i dag ringt alle på førskolegruppa. Småpratet litt og tilbud oss en førskolegruppe på skype om vi ønsker. De jobber jo endel med skoleforberedelser og vi fikk nå tilbud om dette. Synes det var veldig hyggelig. Vi kan hente oppgaver i barnehagen så vil vi ha eget opplegg en gang i uka. Jenta vår var veldig positiv til dette selv. 😊

Anonymkode: db6f0...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja to ganger. Først fra 4 åringens avdeling, så fra 3 åringens avdeling. 
I bhg jeg jobber i, har vi også ringt foreldrene ☺️

Anonymkode: aa6e4...b5f

Skrevet

Nei, takk og lov for at vi får være i fred😅

Anonymkode: f73d0...420

Skrevet

Vi har blitt ringt til, og også hatt besøk (med trygg avstand). Vi har også fått utdelt frø sånn at vi kan så 😊

Anonymkode: f3810...edc

Skrevet

Ja fikk tlf i dag, synes det var koselig å ta en prat 😊hun ville høre hvordan det gikk med oss hjemme. Fikk også litt tips til aktiviteter vi kunne gjøre 😊

Anonymkode: 321b5...888

Skrevet

Ja, det har de. Og de har også kjørt rundt til hvert enkelt barn med kort de har laget, brev med tips til aktiviteter vi kan gjøre og ting som man kan lage påskekylling av :) 

Anonymkode: 44e01...3dc

Skrevet

Ja. Det er da det minste de kan gjøre, de er jo på jobb med lønn og uten arbeidsoppgaver. 

Anonymkode: ddc3c...24e

Skrevet

Så heldige dere er. Her har vi ikke hørt noe desverre. 

Anonymkode: ad893...554

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det har de. Og de har også kjørt rundt til hvert enkelt barn med kort de har laget, brev med tips til aktiviteter vi kan gjøre og ting som man kan lage påskekylling av :) 

Det hadde ikke likt at de kommer på døren uten å være innvitert!

Anonymkode: d3efc...824

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De har kjørt rundt og lagt det i postkassene. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du noe å skjule?

Synes det er VELDIG bra at barnehagen følger opp slik. Det er mange barn som har det utrygt hjemme, dette er veldig bra og jeg ønsker de velkommen når som helst. En del av jobben deres er å følge med på at barna har det bra hjemme også. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du noe å skjule?

Synes det er VELDIG bra at barnehagen følger opp slik. Det er mange barn som har det utrygt hjemme, dette er veldig bra og jeg ønsker de velkommen når som helst. En del av jobben deres er å følge med på at barna har det bra hjemme også. 

Ikke meg du svarer, men ja; en rotete gang😅 Vi er ute store deler av dagen, og har masse turutstyr og tøy stående. Hadde ikke vært krise, men deilig å vite at det ikke kommer noen på en stund. Ellers har bhg ringt. Hyggelig at de følger opp :) 

Anonymkode: 23bc6...6d8

Skrevet

Har fått e-post fra ped. leder med flere små videoklipp.
Et av henne med en hilsen til barna.
Et hvor hun synger en sang som er veldig populær på avdelingen.
5 hvor hun leser de mest populære bøkene på avdelingen.

5 åringen ble så glad :)

Syns nesten dette er bedre enn å få en telefon, når man skal sjonglere hjemmekontor, hjemmeundervisning og barnehagebarn er det ikke bestandig det passer å ta telefonen når det ringer

Anonymkode: 357a1...041

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, takk og lov for at vi får være i fred😅

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Det er da det minste de kan gjøre, de er jo på jobb med lønn og uten arbeidsoppgaver. 

Anonymkode: ddc3c...24e

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som dere, hvordan ble dere sånn? Negative, kritiske og utakknemlige. 

Jeg har ikke barnehagebarn, men lærer har ringt og snakket med barnet en gang og sender melding hver dag. Super oppfølging. 

Anonymkode: 49ead...6d6

Skrevet

.

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk som dere, hvordan ble dere sånn? Negative, kritiske og utakknemlige. 

Jeg har ikke barnehagebarn, men lærer har ringt og snakket med barnet en gang og sender melding hver dag. Super oppfølging. 

Utakknemlige? Jeg skriver:

"Nei, takk og lov for at vi får være i fred😅"

Det betyr at jeg er takknemlig for at vi får være i fred. 4-åringen liker IKKE barnehagen, ped-lederen har vi hatt årelang konflikt med (mobbesak som ble bagatellisert), og jeg er bare så utrolig glad for at vi har en kjempegod unnskyldning for ikke å ha ungen i barnehagen på tja... Så lang tid jeg evner å se fremover ;)
Merk deg ordet:

TAKKNEMLIG.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr at jeg er takknemlig for at vi får være i fred. 4-åringen liker IKKE barnehagen, ped-lederen har vi hatt årelang konflikt med (mobbesak som ble bagatellisert), og jeg er bare så utrolig glad for at vi har en kjempegod unnskyldning for ikke å ha ungen i barnehagen på tja... Så lang tid jeg evner å se fremover ;)
Merk deg ordet:

TAKKNEMLIG.

Og dette er en hverdag du utsetter barnet ditt for? Hva tenker du med??

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merk deg ordet:

TAKKNEMLIG.

Hvorfor fortsetter dere å utsette ungen deres for en så forferdelig barnehage da?

Anonymkode: 1be67...7b1

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor fortsetter dere å utsette ungen deres for en så forferdelig barnehage da?

Anonymkode: 1be67...7b1

Vi gjør jo ikke det...

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og dette er en hverdag du utsetter barnet ditt for? Hva tenker du med??

hva slags hverdag? Mobbesaken var med et søsken av dette barnet.

Skrevet

Ped.leder kom innom med et lite påskeegg, kort og et hefte med morsomme oppgaver. Hun tok runden til alle barna på avdelingen 👏😊 Fantastisk!! 

Anonymkode: 86bd6...557

Skrevet

Jobber i kommunal bhg, og alle foreldre skal ringes fra bhg. Det er pålegg fra bhg-myndigheten i kommunen, og ikke noe barnehagen gjør utelukkende for å være hyggelige. Selvsagt det også, men et av målene er at man kanskje kan avdekke om det er noen barn/familier som ikke har det så greit i denne perioden. 

Skrevet

Nei, men 3 åringen fikk et brev i posten i dag😊

Anonymkode: 1e387...362

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: 

Uten arbeidsoppgaver? Alle leker og møbler skal vaskes, kjøkken skal vaskes både inni og utenpå. Alltids noe å gjøre i bhg for de ansatte. Noen bhg har også barn. 

Selv har jeg hjemmekontor så jeg er hjemme med to barn. Ikke mye jeg får gjort Hjemme, må taes når barna legger seg. Lese seg opp på aktuelt stoff/rammeplan/ årsplan, planlegge de neste mnd/ neste bhg- år.

Min har fått mld fra sin bhg. 

Anonymkode: 737fd...4a7

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du noe å skjule?

Ikke meg du siterer, men jeg hadde heller ikke likt at de kom rundt nå. Ikke fordi jeg har noe å skjule. Dersom det var en annen grunn til at bhg var stengt hadde jeg satt pris på det. Nå derimot, er bhg stengt for å hindre smittespredning. Jeg ønsker ingen på døra. Jeg vil heller ikke ha noe unødvendig i postkassen, viruset lever ganske lenge på gjenstander.

Telefon, mail og videosnuter fra bhg er derimot veldig koselig. Førskolegruppe på skype, som noe nevnte her, høres oså veldig bra ut.

Anonymkode: b132f...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...