Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #1 Skrevet 25. mars 2020 Hei Farmor her truer med og gå rettens vei fordi hun ikke får se barnebarnet. Kommer hun noen vei? Hun har også prøvd og få faren til og gå rettens vei,men han er fornøyd med samværene og han er med på det meste som angår barnet Anonymkode: 4873a...707
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #2 Skrevet 25. mars 2020 Nei, besteforeldre har ikke rettigheter. Hvorfor får hun ikke se barnet? Anonymkode: bf319...892
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #4 Skrevet 25. mars 2020 Det skal mye til, men hvis far er enig medhenne kan saken stille seg helt annerledes. Anonymkode: f240b...d79
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #5 Skrevet 25. mars 2020 Takk for svar. Nei pappan er fornøyd med det han får Anonymkode: 4873a...707
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #6 Skrevet 25. mars 2020 Besteforeldre har ingen rettigheter, eller plikter når det kommer til barnebarna her i Norge. Anonymkode: 6c385...192
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #7 Skrevet 25. mars 2020 Hvorfor får hun ikke se barnebarnet da? Det er jo opp til far å la barnet møte henne når han har samvær, om han nekter å la henne se barnet er det jo sitt eget barn hun stevner for retten. Du har ingen plikter når det kommer til henne, og det har egentlig ikke far heller. Men hun får uansett ikke stevnet deg, at hun ikke møter barnet når det er hos deg kan hun ikke si noenting på, så konflikten er jo mellom henne og sønnen hennes. Anonymkode: 57ec8...24e
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #8 Skrevet 25. mars 2020 52 minutes ago, Anonym bruker said: Besteforeldre har ingen rettigheter, eller plikter når det kommer til barnebarna her i Norge. Anonymkode: 6c385...192 det er bra Anonymkode: 4873a...707
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #9 Skrevet 25. mars 2020 49 minutes ago, Anonym bruker said: Hvorfor får hun ikke se barnebarnet da? Det er jo opp til far å la barnet møte henne når han har samvær, om han nekter å la henne se barnet er det jo sitt eget barn hun stevner for retten. Du har ingen plikter når det kommer til henne, og det har egentlig ikke far heller. Men hun får uansett ikke stevnet deg, at hun ikke møter barnet når det er hos deg kan hun ikke si noenting på, så konflikten er jo mellom henne og sønnen hennes. Anonymkode: 57ec8...24e Hva grunnen er spiller ingen rolle, det er noe som kun ang oss det gjelder. det er bra det er ingen plikter og at hun ikke kan stevne meg. Ja er vel mellom de 2,men eks samboeren min ,sier sjelden imot moren sin,men akkurat når det gjelder og gå rettens vei for og få barnet sier han nei til Anonymkode: 4873a...707
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #10 Skrevet 25. mars 2020 Hun har ingen rettigheter og kommer ingen vei. Hos meg så har ikke far ungene, han har samvær under oppsyn to timer annen hver uke her hjemme (det er en grunn til det. Han har ikke vært her det siste året nesten og det har han valgt selv) Men jeg har kontakt med farmor, farfar og onkel slik at de har har kontakt. Nå har ungene blitt så store at de tar kontakt med de selv også, slik at vi har klart å holde familiebånd der selv om vi kanskje ikke har ett a4 familieliv. Farmor og farfar er helt supre for ungene såfremt ikke faren er inne i bildet. Det startet med at faren ahxde samvær hos de, men det fungerte ikke. Jeg skjønner det er vanskelig å se sønnen ikke får lov å være den faren de kanskje ønsker han skal være og blr være, så den tryggheten ungene trengte da klarte de ikke. Så når vi løste den floken ble ting veldig mye bexre for alle. Jeg fikk muligheten for barnepass når jeg trengte, ungene fikk besteforeldre som kun var besteforeldre. Anonymkode: 85b6a...e7b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #11 Skrevet 25. mars 2020 Med mindre hun er psykisk syk, har et misbruk av en eller annen art eller er voldelig, så burde du vel kanskje vurdere om det ikke kan gavne barnet å ha farmor i livet sitt. Besteforeldre er jo ofte en kjærlig del av barndommen😊 Anonymkode: 61631...cfc
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #12 Skrevet 25. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun har ingen rettigheter og kommer ingen vei. Hos meg så har ikke far ungene, han har samvær under oppsyn to timer annen hver uke her hjemme (det er en grunn til det. Han har ikke vært her det siste året nesten og det har han valgt selv) Men jeg har kontakt med farmor, farfar og onkel slik at de har har kontakt. Nå har ungene blitt så store at de tar kontakt med de selv også, slik at vi har klart å holde familiebånd der selv om vi kanskje ikke har ett a4 familieliv. Farmor og farfar er helt supre for ungene såfremt ikke faren er inne i bildet. Det startet med at faren ahxde samvær hos de, men det fungerte ikke. Jeg skjønner det er vanskelig å se sønnen ikke får lov å være den faren de kanskje ønsker han skal være og blr være, så den tryggheten ungene trengte da klarte de ikke. Så når vi løste den floken ble ting veldig mye bexre for alle. Jeg fikk muligheten for barnepass når jeg trengte, ungene fikk besteforeldre som kun var besteforeldre. Anonymkode: 85b6a...e7b Jeg blir så glad av å lese hvordan du og fars familie har løst dette. Godt å høre at du er villig til å la barna dine kjenne fars familie, og godt at de stiller opp. Synd far ikke er en far for barna, men det virker som om de har gode forbilder rundt seg i deg og andre. Hilsen ei som er oppvokst i en krig mellom mor mot far,og med en mor som alltid lager helvete. Anonymkode: 92330...159
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #13 Skrevet 25. mars 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Hun har ingen rettigheter og kommer ingen vei. Hos meg så har ikke far ungene, han har samvær under oppsyn to timer annen hver uke her hjemme (det er en grunn til det. Han har ikke vært her det siste året nesten og det har han valgt selv) Men jeg har kontakt med farmor, farfar og onkel slik at de har har kontakt. Nå har ungene blitt så store at de tar kontakt med de selv også, slik at vi har klart å holde familiebånd der selv om vi kanskje ikke har ett a4 familieliv. Farmor og farfar er helt supre for ungene såfremt ikke faren er inne i bildet. Det startet med at faren ahxde samvær hos de, men det fungerte ikke. Jeg skjønner det er vanskelig å se sønnen ikke får lov å være den faren de kanskje ønsker han skal være og blr være, så den tryggheten ungene trengte da klarte de ikke. Så når vi løste den floken ble ting veldig mye bexre for alle. Jeg fikk muligheten for barnepass når jeg trengte, ungene fikk besteforeldre som kun var besteforeldre. Anonymkode: 85b6a...e7b så bra de stiller opp er jo ikke alle pappaer som kan stille opp Anonymkode: 4873a...707
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #14 Skrevet 25. mars 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Med mindre hun er psykisk syk, har et misbruk av en eller annen art eller er voldelig, så burde du vel kanskje vurdere om det ikke kan gavne barnet å ha farmor i livet sitt. Besteforeldre er jo ofte en kjærlig del av barndommen😊 Anonymkode: 61631...cfc barnevernet som har sagt det, så tar ingen sjans, så lenge de endellig er ute av bilde Anonymkode: 4873a...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå