Gå til innhold

Dere som er sure fordi skolene og bhg har stengt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere at man gjør det for moroskyld? 

Anonymkode: 9fab4...475

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur de fleste skjønner Hvorfor, men en trenger ikke like situasjonen.

who har jo ikke anbefalt at skolen stenger. Samme med flere andre land som ikke stenger skoler.

Når det er sagt synes jeg at det bare skulle mangle at de stengte noen uker til. 2 uker ville jo bare vært et politisk virkemiddel og tullete i mine øyne.

Folk er ikke sure... Folk er usikre, redd for jobbene og livsgrunnlaget sitt. Alt henger sammen. Ting er ikke så svart/hvitt som du skal ha det til.

Anonymkode: 3ef7d...c98

Skrevet

Jeg er ikke sur fordi skolen er stengt. Jeg er frustrert fordi jeg ikke kan jobbe skikkelig. Jeg er frustrert fordi mannen blir delvis permittert og da vet jeg ikke hvordan vi skal klare oss. Jeg er frustrert fordi yngste går på veggen mens jeg prøver å ha skypemøter og telefonmøter og være produktiv på jobb. Samtidig er jeg redd for landet vårt. Jeg er redd for hvordan dette påvirker økonomien. At små bedrifter går konkurs. At folk mister jobbene sine, alt de har jobbet for og ofret blod svette og tårer for. Jeg er bekymra for at velferdsnorge slik vi kjenner det er borte.

Anonymkode: 9f2cd...e69

Skrevet

Må skille snørr og bart altså. Folk er redde for det meste nå. Økonomi, jobb, egen helse eller noen de er glad i. Med alle disse bekymringene kan man føle sinne over situasjonen. De forstår det jo, men situasjonen er fortvilende. 
Selv er jeg ikke der, jeg koser meg hjemme, men har full forståelse for de som ikke gjør det. 

Anonymkode: b4210...a3e

Skrevet

Hærregud, hvor mange innlegg skal det lages om dette her....

Anonymkode: 6147e...3b3

Skrevet

er hysterisk ikke noe annet

Anonymkode: ab76e...c79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...