Gå til innhold

Babysyk


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
jeg er en 19 år gammel singel gutt. Det siste året har jeg vært sykt babysyk av en eller annen grunn. Noe som er helt ulikt meg som person. For 4 mnd siden ble det slutt mellom meg og exen. 
Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre eller tenke om det.

Anonymkode: 946d1...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å lage deg en kopp kakao og finne på noe morsommere enn å trolle her.

 

Anonymkode: 8544b...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk barn som 19 åring. Angrer selvfølgelig ikke et sekund på barnet, da det i vår situasjon gikk veldig bra. 

Men det er særlig en ting du mister når du blir forelder, og det er fritid. Du blir bundet til et hjelpesløst barn og du får mye ansvar. Mer enn du kan ane. Det er mye glede i å få et barn, men det er også mye frustrasjon. Det er krevende, og livssituasjon du ikke kan endre. Barnet er avhengig av deg i 18 år, tilnærmet like lenge som du har levd. Er dine enste ungdomsår noe du vil ofre for et barn? Barnet kan vente, det gjør ikke ungdomsårene dine. 

Jeg er i dag 24 år, vært sammen med min samboer i 7 år, og har en datter på 4 år. Jeg har til sommeren fullført bachelorgraden min. Vi har egen leilighet og skal til høsten begynne å se på hus. Vi har egen bil og vi har hund. Jeg har alt jeg kunne forestilt meg i en alder av 24, men som snart ferdig student på tredje året, har jeg mistet mye sosialt. Jeg har sjeldent mulighet til å være med ut på byen eller på fest. Men sånn er det... 🙂

Jeg mener bare du bør tenke deg om to ganger. Tror veldig mange tenker tanken i 18-19 års alderen, hvor de begynner å bli voksene. Som sagt, barnet kan vente, det gjør ikke ungdomsårene dine og fritiden 😉

Anonymkode: 9a01d...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...