Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en gutt på 11år se Game of Trones med mamma og pappa? Eller synes dere der er for drøy kost? 

Ingen av oss foreldre har sett noe av den serien til nå. Vi vil ha en spennende serie å se med sønnen vår! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er ganske rå. Mye nakenhet og stygg vold. Jeg ville ikke latt en 11 åring se den. 

Skrevet
17 minutter siden, Oktavia skrev:

Kan en gutt på 11år se Game of Trones med mamma og pappa? Eller synes dere der er for drøy kost? 

Ingen av oss foreldre har sett noe av den serien til nå. Vi vil ha en spennende serie å se med sønnen vår! 

Nei, den egner seg absolutt ikke for en 11-åring. Den inneholder mye stygg og eksplisitt vold, tortur, voldtekter og sadisme.  Men det verste synes jeg egentlig er alle de grusomme situasjonene som skildres, som foreldre som må se sine egne barn bli drept og torturister som nyter å pine mennesker. Det er ikke slikt som en 11-åring skal behøve å forholde seg til. Det er også veldig mye sex og nakenhet. Jeg synes ikke det er det verste barn kan se, men det er snakk om ganske drøye ting, blant annet mange og lange scener fra bordeller. Jeg forstår faktisk ikke at den serien ikke har 18-årsgrense. Jeg har sett flere filmer med 18-årsgrense som ikke på langt nær har vært så ille. 

Anonymkode: 63996...3bb

Skrevet

Den egner seg ikke for voksne engang.

Anonymkode: db9d0...43c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den egner seg ikke for voksne engang.

Jeg liker serien, men jeg synes at den går over grensen noen ganger. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker serien, men jeg synes at den går over grensen noen ganger. 

Nå underdriver du :)

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå underdriver du :)

Nja. Jeg liker serien, og jeg tåler en hel del. Det er greit å skildre både vold og voldtekter i en slik serie, men det spørs hvordan  det gjøres. Jeg liker det ikke når det tværes ut og blir spekulativt. Og det skjer iblant. 

Skrevet

mine har sett, de er 11 og 13, gikk helt fint

Anonymkode: 51744...e58

Skrevet

Det ble Monopol, grønnsaker og dipp 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...