Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Jeg har en greie med en mann. Vi har god sex og vi ler så utrolig mye sammen, men det er veldig nytt og jeg vil ikke miste det vi har nå. Til saken, jeg har nå begynt å hoste og all den greia der. Men er bare noen dager siden jeg var med han sist. Må vi holde oss unna hverandre nå? Om jeg er smitta er han det også egentlig. Men vil ikke gjøre noe som ikke er bra liksom. Hva gjør vi nå? Anonymkode: ccb7b...a4a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 For å legge til. Jeg møter ingen da jeg er i karantene, men han jobber jo enda.. Anonymkode: ccb7b...a4a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Personer som har symptomer skal holde seg hjemme. Og han skal oppføre seg som om han har vært i kontakt med en smittet person, så han bør jobbe hjemmefra om mulig. Det er snakk om kort tid, så dere greier fint å holde dere hjemme den tiden det gjelder. Anonymkode: c89b0...d99
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Du må forresten varsle ham med det samme slik at han kan ta forholdsregler mtp. de han jobber med, familie og venner. Anonymkode: c89b0...d99
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Dere møttes når du var i karantene ja? Hvilken del av begrepet karantene var det dere ikke forsto? Anonymkode: 23d45...343
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dere møttes når du var i karantene ja? Hvilken del av begrepet karantene var det dere ikke forsto? Anonymkode: 23d45...343 Problemer med leseforståelsen, eller? Anonymkode: b0d6e...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå