Gå til innhold

Tror jeg er deprimert...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et barn som sliter, og hjemmeskole har gjort det verre. Ungene er tiltaksløse, sure og vanskelige. Jeg har fått de ut på noe omtrent daglig, vi har hatt turer i skog og mark, og ofte har humøret blitt bedre. Men jeg er så nedstemt, trist, tiltaksløs, lei og føler meg fullstendig tom innvendig. Føler jeg mislykkes i alt jeg gjør, strever meg gjennom kronisk sykdom, prøver å holde møtet oppe, men denne korona tiden tar knekken på meg. Jeg har ikke krefter til å ta vare på meg selv og ungene akkurat nå. Vil bare flytte ut å være alene.....

Anonymkode: b8e8a...8af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne skrive akkurat det same. Viss det kan vere noko trøst... 

Anonymkode: 62a71...366

Skrevet

SØK HJELP. Det er helt forståelig at denne ekstraordinære situasjonen er veldig belastende for mange nå. 

https://www.psykologforeningen.no/publikum/trenger-du-noen-aa-snakke-med

Fra nettsiden jeg linket til: 

Foreldresupport: 116 123 (tast 2)

Foreldresupport er en døgnåpen telefon- og chattetjeneste for omsorgspersoner som trenger hjelp, veiledning eller har behov for å lufte tankene sine med noen. Det er veiledere fra Mental Helses hjelpetelefon som svarer på henvendelsene.

Anonymkode: 8dd07...bcf

Skrevet

Vi er flere, vil bare ha tilbake livet :( 

Anonymkode: 4bc6a...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...