Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Har et barn som sliter, og hjemmeskole har gjort det verre. Ungene er tiltaksløse, sure og vanskelige. Jeg har fått de ut på noe omtrent daglig, vi har hatt turer i skog og mark, og ofte har humøret blitt bedre. Men jeg er så nedstemt, trist, tiltaksløs, lei og føler meg fullstendig tom innvendig. Føler jeg mislykkes i alt jeg gjør, strever meg gjennom kronisk sykdom, prøver å holde møtet oppe, men denne korona tiden tar knekken på meg. Jeg har ikke krefter til å ta vare på meg selv og ungene akkurat nå. Vil bare flytte ut å være alene..... Anonymkode: b8e8a...8af
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Kunne skrive akkurat det same. Viss det kan vere noko trøst... Anonymkode: 62a71...366
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 SØK HJELP. Det er helt forståelig at denne ekstraordinære situasjonen er veldig belastende for mange nå. https://www.psykologforeningen.no/publikum/trenger-du-noen-aa-snakke-med Fra nettsiden jeg linket til: Foreldresupport: 116 123 (tast 2) Foreldresupport er en døgnåpen telefon- og chattetjeneste for omsorgspersoner som trenger hjelp, veiledning eller har behov for å lufte tankene sine med noen. Det er veiledere fra Mental Helses hjelpetelefon som svarer på henvendelsene. Anonymkode: 8dd07...bcf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Vi er flere, vil bare ha tilbake livet Anonymkode: 4bc6a...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå