Gå til innhold

Sparkesykkel til små barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en sånn en der man ikke kan styre. Sånn for småbarn. Ja, kort fortalt så sparket ungen seg ut i grøfta og ble illsint på den dumme sykkelen som ikke kunne bevege rattet.

Er for liten til sånne vanlige sparkesykler enda (ca 110 høy, 4 år).

Tips?

Anonymkode: 1fa82...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fireåring har samme type sparkesykkel som åtteåringen. Micro med to hjul. Han suser avgårde på den. 

Anonymkode: 6008a...f26

Skrevet

Mitt minste barn hadde sparkesykkel med tre hjul. To forran og ett bak. Sparkesykkelen var liten så passet perfekt til jenta som er liten av vekst. Hun suste rundt overalt i ett voldsomt tempo. Ikke noe mer knall og fall enn hun pleide, hun var en durasellkanin som aldri gikk tom for batteri når hun var liten, så knall og fall var helt normalt. (Aldri noe alvorlig, noen blåmerker eller ett plaster fikset alt) Tror jeg har sett slike på Sprell.

Anonymkode: aaa56...448

Skrevet

Du kan svinge selv om du ikke kan bevege styret som du sier, det er bare en litt annen teknikk. Mine unger hadde en micro med to hjul foran og kjørte aldri i grøften altså, du styrer bare på en litt annen måte.

Høytaleren virker ikke hos meg så jeg hører ikke hva hun sier, men her viser hun hvordan de styres

 

Anonymkode: ca408...387

Skrevet

Han må bare øve litt, så får han nok teken. Min eldste har brukt micro siden han var 2 og lærte synging ganske fort

Anonymkode: 64f45...a0d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du kan svinge selv om du ikke kan bevege styret som du sier, det er bare en litt annen teknikk. Mine unger hadde en micro med to hjul foran og kjørte aldri i grøften altså, du styrer bare på en litt annen måte.

Høytaleren virker ikke hos meg så jeg hører ikke hva hun sier, men her viser hun hvordan de styres

 

Anonymkode: ca408...387

JEG vet det. Går ikke å lære ungen det.

Anonymkode: 1fa82...ce9

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han må bare øve litt, så får han nok teken. Min eldste har brukt micro siden han var 2 og lærte synging ganske fort

Anonymkode: 64f45...a0d

Nope. Har prøvd på to forskjellige unger ;) Begge hata den.

Anonymkode: 1fa82...ce9

Skrevet

Prøv med to hjul? Min sluttet med tre hjul da han ble fire. 

Anonymkode: 6008a...f26

Skrevet
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Nope. Har prøvd på to forskjellige unger ;) Begge hata den.

Anonymkode: 1fa82...ce9

I barnehagen til sønnen min arrangerer de slalomløype med slike på avslutninger..virker som om de aller fleste svinger greit med den..

Anonymkode: 64f45...a0d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I barnehagen til sønnen min arrangerer de slalomløype med slike på avslutninger..virker som om de aller fleste svinger greit med den..

Anonymkode: 64f45...a0d

Og?

Anonymkode: 1fa82...ce9

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøv med to hjul? Min sluttet med tre hjul da han ble fire. 

Anonymkode: 6008a...f26

Hvilke på to hjul er lave nok til de minste :) ?

Anonymkode: 1fa82...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...