Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #1 Skrevet 24. mars 2020 Vi hadde en sånn en der man ikke kan styre. Sånn for småbarn. Ja, kort fortalt så sparket ungen seg ut i grøfta og ble illsint på den dumme sykkelen som ikke kunne bevege rattet. Er for liten til sånne vanlige sparkesykler enda (ca 110 høy, 4 år). Tips? Anonymkode: 1fa82...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #2 Skrevet 24. mars 2020 Vår fireåring har samme type sparkesykkel som åtteåringen. Micro med to hjul. Han suser avgårde på den. Anonymkode: 6008a...f26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Skrevet 24. mars 2020 Mitt minste barn hadde sparkesykkel med tre hjul. To forran og ett bak. Sparkesykkelen var liten så passet perfekt til jenta som er liten av vekst. Hun suste rundt overalt i ett voldsomt tempo. Ikke noe mer knall og fall enn hun pleide, hun var en durasellkanin som aldri gikk tom for batteri når hun var liten, så knall og fall var helt normalt. (Aldri noe alvorlig, noen blåmerker eller ett plaster fikset alt) Tror jeg har sett slike på Sprell. Anonymkode: aaa56...448
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Du kan svinge selv om du ikke kan bevege styret som du sier, det er bare en litt annen teknikk. Mine unger hadde en micro med to hjul foran og kjørte aldri i grøften altså, du styrer bare på en litt annen måte. Høytaleren virker ikke hos meg så jeg hører ikke hva hun sier, men her viser hun hvordan de styres Anonymkode: ca408...387
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Han må bare øve litt, så får han nok teken. Min eldste har brukt micro siden han var 2 og lærte synging ganske fort Anonymkode: 64f45...a0d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du kan svinge selv om du ikke kan bevege styret som du sier, det er bare en litt annen teknikk. Mine unger hadde en micro med to hjul foran og kjørte aldri i grøften altså, du styrer bare på en litt annen måte. Høytaleren virker ikke hos meg så jeg hører ikke hva hun sier, men her viser hun hvordan de styres Anonymkode: ca408...387 JEG vet det. Går ikke å lære ungen det. Anonymkode: 1fa82...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han må bare øve litt, så får han nok teken. Min eldste har brukt micro siden han var 2 og lærte synging ganske fort Anonymkode: 64f45...a0d Nope. Har prøvd på to forskjellige unger Begge hata den. Anonymkode: 1fa82...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 Prøv med to hjul? Min sluttet med tre hjul da han ble fire. Anonymkode: 6008a...f26
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 22 minutes ago, Anonym bruker said: Nope. Har prøvd på to forskjellige unger Begge hata den. Anonymkode: 1fa82...ce9 I barnehagen til sønnen min arrangerer de slalomløype med slike på avslutninger..virker som om de aller fleste svinger greit med den.. Anonymkode: 64f45...a0d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: I barnehagen til sønnen min arrangerer de slalomløype med slike på avslutninger..virker som om de aller fleste svinger greit med den.. Anonymkode: 64f45...a0d Og? Anonymkode: 1fa82...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Prøv med to hjul? Min sluttet med tre hjul da han ble fire. Anonymkode: 6008a...f26 Hvilke på to hjul er lave nok til de minste ? Anonymkode: 1fa82...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå