Gå til innhold

Jeg er så glad for at jeg har hund!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så deilig å ha hund, og spesielt nå i disse skumle og usikre tider. Hunden bare er søt og glad og morsom og tøysete og kosete uansett. Den får alt stress og alle negative tanker til å forsvinne. 🥰🐶 Virkelig menneskets beste venn. 

Sitat fra Wegeland: «I min hunds øyne senker jeg mine sorger som i en dyp brønn»

Anonymkode: 107ac...ac0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva gjør du med hunden dersom du blir smittet og må i hjemmeisolasjon og ikke få lov til å gå ut av døren?

Er veldig glad jeg ikke har hund nå om dagen

Anonymkode: b5490...bcb

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hva gjør du med hunden dersom du blir smittet og må i hjemmeisolasjon og ikke få lov til å gå ut av døren?

Bare... jøss 😳😂

Anonymkode: 80d46...121

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har barn no som må luftes, så kommer jeg meg ut 😀

Anonymkode: fc875...447

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nek 😂

Anonymkode: af8bb...c9e

Skrevet

Takk for at du gnir det inn.

Jeg er allergiker, mista hunden for 4 år siden og har aldri vært meg selv etterpå. I etterkant av tapet, ble jeg allergisk, så kan ikke ha hund og det er en livslang sorg. Kjenner særlig på det nå som vi er alene hele tiden... Føler vi "må gå på tur", men ser ingen årsak til å gjøre det egentlig annet enn av pliktfølelse. 

Mye ensom osv. 100% bitter.

Anonymkode: d92d1...78f

Skrevet

Aldri vært mere glad for at jeg ikke har hund. 

Anonymkode: 368ae...54e

Skrevet

Jeg er helt enig med deg hi, hunden min er til stor glede for både meg og mine barn. Vi har stor inngjerdet hage så hunden kan slippes ut i hagen hvis jeg blir syk og må isolere meg så det er helt uproblematisk.

Anonymkode: 324b1...490

Skrevet

Enig med HI. Det er en stor berikelse å ha hund. Vi mistet vår i fjor vår pga alderdom. Savner henne hver dag. Det hadde vært en ekstra glede å hatt en hund i familien igjen, spesielt i disse tider. Vi skal ha hund igjen, bare vente til barna blir litt større ☺️

Anonymkode: 00de1...ce9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er så deilig å ha hund, og spesielt nå i disse skumle og usikre tider. Hunden bare er søt og glad og morsom og tøysete og kosete uansett. Den får alt stress og alle negative tanker til å forsvinne. 🥰🐶 Virkelig menneskets beste venn. 

Sitat fra Wegeland: «I min hunds øyne senker jeg mine sorger som i en dyp brønn»

Deler gleden din der :)  

Anonymkode: f5229...bd7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da kan noen andre i familien, naboer eller venner gå med den, eller den kan bare være i Hagen og løpe etter pinner og sånt. Helt uproblematisk 😊

Skrevet

Å! Då hyggelig å høre! Vi får valp neste uke. Må si jeg har vært veldig usikker og nervøs med tanke på å få hund nå. Klarer liksom ikke helt å glede meg. For så vidt perfekt å få hund når alle i familien er hjemme og har god tid, men tanken på å ta seg av et lite liv mens alt er usikkert er allikevel skremmende. 
Leste forresten akkurat om en hund som måtte til veterinæren og behandles for overbelastning av halen. Den hadde vært så glad for å ha hele flokken sin samlet nå når alle måtte være hjemme at den hadde logret på seg skade❤️🐶🐾

Anonymkode: 87f1f...33e

Skrevet

Helt enig! Den er litt redningen her, altså. Utrolig god buffer for leie barn som før kranglet mye mer. Leken, kosete og fin å gå tur med, eller for barna å ta med ut i hagen. 

Og til den som kommenterte om isolasjon, vi har stor eiendom og får luftet hunden uansett. 

Anonymkode: 7a8ca...f32

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for at du gnir det inn.

Jeg er allergiker, mista hunden for 4 år siden og har aldri vært meg selv etterpå. I etterkant av tapet, ble jeg allergisk, så kan ikke ha hund og det er en livslang sorg. Kjenner særlig på det nå som vi er alene hele tiden... Føler vi "må gå på tur", men ser ingen årsak til å gjøre det egentlig annet enn av pliktfølelse. 

Mye ensom osv. 100% bitter.

Anonymkode: d92d1...78f

Du er så bitter at ingen kan få glede seg over å ha hund? Wow... Når det igjen blir mulig: Gå i terapi.

Anonymkode: afe06...b74

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det blir et altfor stort problem, hunden kan luftes i hagen, i luftegård, eller i verste fall på altanen. Har selv hund og i disse dager er det en ekstra stor glede. Skulle jeg bli syk og isolert,kan jeg feste en lang line på hunden og hekte den fast i døråpningen, så kan hunden gå ut på do ved egen hjelp. Trenger ikke gjøre det vanskeligere enn det er.

Anonymkode: 7256d...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...