Gå til innhold

Magesmerter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Øverst i magen og midt i magen. Gjør så utrolig vondt. Tok en ibux i går da jeg hadde vondt i hodet. Noen timer etterpå startet dette.. I tillegg har jeg måtte hyppig på do, men har ikke diaré. Har noe luft i magen.

Kan vel ikke komme av ibuxen? Tar gjerne en ibux 3-4 ganger i uka pga hodepine. 

Anonymkode: f4194...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan godt være "bare" luft. Luftsmerter kan faktisk være VELDIG vonde!!

Er det første gangen du opplever dette? I så fall ville jeg slått meg til ro med at det er luft (så lenge det ikke blir verre...) Men om det er noe du har opplevd flere ganger burde du komme deg til legen. 

Anonymkode: e8463...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes ut som en brennende smerte så jeg tenkte det kunne være magesår, evt noe galt med nyrene. Jeg tar jo bare 1 tablett vanligvis, men har tatt det over lang tid. Det er kanskje ikke så bra. 

Har hatt vondt på denne måten før ja, men det er ganske lenge siden. Har ikke hatt verken magesår eller problemer med nyrer eller lever før. 

Det kan jo være luft ja, for jeg raper en del. Har vært på do 6 ganger på ett døgn nå. 

Anonymkode: f4194...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager kan man ha slike voldsomme luftsmerter egentlig før det går over?? 

Har hatt diare også, men ellers ingen symptomer på omgangssyke. Er litt dumt å dra til lege nå i disse korona-tider. Så håper det går over snart! 

 

Anonymkode: f4194...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke dumt å dra til legen hvis man trenger det!! De tar imot andre pasienter også, ikke alt er korona for tiden. Bestill deg en time så snart som mulig. 

Anonymkode: e8463...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Magesmerter kan faktisk være et tegn på korona

https://www.dagbladet.no/nyheter/fant-covid-19-hos-magepasienter/72292170

Kanskje du skal ta en telefon til legevakten siden smertene er så store?

Anonymkode: a7042...45e

Glemte å si at det kan jo være helt andre ting som bør sjekkes eller behandles også.

Ring legevakten siden smertene dine fremdeles er så store, ikke vent til mandag. Husk å si at du har lest at korona også kan gi magesmerter, i tilfelle de ikke helt har fått det med seg (selv om det skal ha gått ut info om det).

Anonymkode: a7042...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2020 den 15.37, Anonym bruker skrev:

Øverst i magen og midt i magen. Gjør så utrolig vondt. Tok en ibux i går da jeg hadde vondt i hodet. Noen timer etterpå startet dette.. I tillegg har jeg måtte hyppig på do, men har ikke diaré. Har noe luft i magen.

Kan vel ikke komme av ibuxen? Tar gjerne en ibux 3-4 ganger i uka pga hodepine. 

Anonymkode: f4194...cd5

Reagerte du på ibuxen da kanskje? Jeg får vondt i magen av den. Den er tøff for magen. 

Anonymkode: d1e7e...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...