Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å kjede meg. Jeg trives godt i eget selskap, og har ikke noe i mot å være alene. Men nå er det liksom ingen ting å finne på. Barna er hos faren sin, så jeg er alene. Har vært syk, og er sykemeldt, skal jo ikke ut blant folk før en dag etter jeg er symptomfri, og det er jeg ikke helt enda. Til uka blir det vel hjemmekontor. Men trenger tips til hva jeg kan fordrive tiden med NÅ. Har ruslet en tur (orker ikke så mye mer enn å rusle nå), gjort det jeg trenger av husarbeid, sett alt mulig rart på tv. Men nå begynner jeg å bli desperat etter noe å finne på. Noen spennende spill (på nett eller apper til ipad?), gode serier eller filmer,? Gjerne tips til dokumentarer. Konkurranser eller oppgaver på nett? I morgen tenker jeg å kjøre meg en tur. Skal ut og pante flasker. Om været blir bra, kanskje rake i hagen. Uff, dette er kjedelige greier. Tror jeg skal gå og onanere litt nå. 

Anonymkode: 3f8c8...dad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne jo lese en bok. 

Eller er det for anstrengende? Nei, huff, du kunne jo risikere å lære noe også, det bør vel helst unngås. 

Anonymkode: 26ec7...ce4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå begynner jeg virkelig å kjede meg. Jeg trives godt i eget selskap, og har ikke noe i mot å være alene. Men nå er det liksom ingen ting å finne på. Barna er hos faren sin, så jeg er alene. Har vært syk, og er sykemeldt, skal jo ikke ut blant folk før en dag etter jeg er symptomfri, og det er jeg ikke helt enda. Til uka blir det vel hjemmekontor. Men trenger tips til hva jeg kan fordrive tiden med NÅ. Har ruslet en tur (orker ikke så mye mer enn å rusle nå), gjort det jeg trenger av husarbeid, sett alt mulig rart på tv. Men nå begynner jeg å bli desperat etter noe å finne på. Noen spennende spill (på nett eller apper til ipad?), gode serier eller filmer,? Gjerne tips til dokumentarer. Konkurranser eller oppgaver på nett? I morgen tenker jeg å kjøre meg en tur. Skal ut og pante flasker. Om været blir bra, kanskje rake i hagen. Uff, dette er kjedelige greier. Tror jeg skal gå og onanere litt nå. 

Finn hobbyinstruksjonsvideoer på youtube og test det ut. Mye morsomt der.

Anonymkode: a50d9...a5e

Skrevet

Har du noen hobbier? Om du ikke har det, søk rundt på nett etter noe du kunne prøvde deg på. Dette kan kanskje være lurt å gjøre nå, for det kan bli vanskelig å kjøpe ting du trenger om endel butikker stenger i din kommune. 
Jeg har en unge som ikke har hatt noen spessiel hobbi, men nå har hun gått bananas på mitt hobbirom. Male konkluderte hun i at ikke var noe for henne. Orgami var ganske artig. Hun fant en bok om hvordan lære seg å tegne, så hun tegner, banner og steiker på rommet sitt. Hun eier ikke tolmodighet, så det kommer maneg stygge ord fra henne, men hun syns det err veldig gøy å gjøre ting hun ikke kan. Enten finner hun ut at det er noe hun kan gjøre mere av eller så er det noe hun ikke kan. Hun har akkurat puzzla ferdig puzzlespillet jeg startet på her omdagen, det periodiske systemet. Hun måtte få det ferdig, for det skulle hun lære seg. Det passet vist perfekt siden de har om dette på skolen. 
liker du å ordne i hagen kan du finne på nye prosjekter der. Så ting inne som kan komme ut til våren. 

Har du ett instrument i hus, øv deg på det. Selv har jeg ett prosjekt om å lære meg å spille gitar. Det ser ikke ut som jeg kommer til det på lenge, har litt for mye annet å gjøre samt at jeg jobber for mye. 

Rydde og kaste på loftet kan jeg gjøre. Ta en runde i kjøkkenskaper for å rydde, kaste eller gi bort kan jeg også gjøre. Rydde vinterklærne bort og finne frem vårklær. 

Vaske,smøre opp sykler osv kan jeg gjøre. 

Trene inne eller ute. Bare å segye kreativiteten i sving. Ser ungene har trent mye ulikt den siste uka. Hu ene har lært seg å trikse med dorull, det er in hos tenåringene omdagen så hun har virkelig jobba for å klare litt. Selv brukte jeg noen timer på å prøve, deg var ganske gøy selv om jeg var like elendig som med en fotball. 

Anonymkode: 17442...726

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skal jo ikke dra å pante flasker før etter du er blitt frisk??

Anonymkode: 700b5...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...