Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Har legetime i morga. Bestilt for mange uker siden. Ingenting som haster. Hadde forventet å få en melding om at timen er avlyst eller må tas på tlf. Har ikke hørt noe som helst. Har ikke prøvd å ringe pga. håpløst å komme gjennom på tlf. Bruker alltid å stikke innom for å bestille timer, men har ikke villet gå innom for å spør pga. tenker legesenter er et lite lurt sted å gå innom både for egen sikkerhet og i tilfelle jeg er smittebærer uten å vite det. Noen som vet noe? Bare å møte opp til time i morga? Er i Haugesund. Anonymkode: 16740...cc1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har legetime i morga. Bestilt for mange uker siden. Ingenting som haster. Hadde forventet å få en melding om at timen er avlyst eller må tas på tlf. Har ikke hørt noe som helst. Har ikke prøvd å ringe pga. håpløst å komme gjennom på tlf. Bruker alltid å stikke innom for å bestille timer, men har ikke villet gå innom for å spør pga. tenker legesenter er et lite lurt sted å gå innom både for egen sikkerhet og i tilfelle jeg er smittebærer uten å vite det. Noen som vet noe? Bare å møte opp til time i morga? Er i Haugesund. Anonymkode: 16740...cc1 Har du sjekket nettsiden til legekontoret? Anonymkode: 55a37...70f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Du ville sikkert fått beskjed dersom timen er avlyst. Anonymkode: 8c7a7...f6c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har du sjekket nettsiden til legekontoret? Anonymkode: 55a37...70f Kan ikke finne hjemmeside. Prøvde å Google litt tidligere i kveld. Får bare møte opp i morga tidlig. Anonymkode: 16740...cc1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 På mitt legekontor (I Stavanger) går timene som vanlig. Jeg hadde time i dag og det eneste uvanlige var at det var lite folk siden mange tar konsultasjonen via tlf/video Anonymkode: f62d9...c27
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Her går også timene som vanlig (også i Stavanger) - så fremt en ikke har symptomer på luftveisplager. Fikk melding på Helsenorge et par dager før legetimen der de minte om dette, og at ti en kunne gjøres om til e-konsultasjon eller videokonsultasjon i stedet. Mitt barn er nesten alltid mer eller mindre forkjølet, så det ble videokonsultasjon på oss. Funka greit. Anonymkode: 203d8...5bd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Jeg skal til gynekolog i morgen. Hadde håpet at den ble avlyst men. Hehe. Tok konisering i høst, så jeg burde dra. Vil tro timen din ikke er avlyst. Jeg har fått meld fra fysio og tannlege om at de har avlyst timene mine. Anonymkode: 8961b...361
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Du hadde nok fått beskjed dersom du ikke skulle komme i MORGEN. Anonymkode: 4303a...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå