Gå til innhold

Går legetimer som vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har legetime i morga. Bestilt for mange uker siden. Ingenting som haster. Hadde forventet å få en melding om at timen er avlyst eller må tas på tlf. Har ikke hørt noe som helst. Har ikke prøvd å ringe pga. håpløst å komme gjennom på tlf. Bruker alltid å stikke innom for å bestille timer, men har ikke villet gå innom for å spør pga. tenker legesenter er et lite lurt sted å gå innom både for egen sikkerhet og i tilfelle jeg er smittebærer uten å vite det. 

Noen som vet noe? Bare å møte opp til time i morga? 

Er i Haugesund. 

Anonymkode: 16740...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har legetime i morga. Bestilt for mange uker siden. Ingenting som haster. Hadde forventet å få en melding om at timen er avlyst eller må tas på tlf. Har ikke hørt noe som helst. Har ikke prøvd å ringe pga. håpløst å komme gjennom på tlf. Bruker alltid å stikke innom for å bestille timer, men har ikke villet gå innom for å spør pga. tenker legesenter er et lite lurt sted å gå innom både for egen sikkerhet og i tilfelle jeg er smittebærer uten å vite det. 

Noen som vet noe? Bare å møte opp til time i morga? 

Er i Haugesund. 

Har du sjekket nettsiden til legekontoret?

Anonymkode: 55a37...70f

Skrevet

Du ville sikkert fått beskjed dersom timen er avlyst. 

Anonymkode: 8c7a7...f6c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du sjekket nettsiden til legekontoret?

Anonymkode: 55a37...70f

Kan ikke finne hjemmeside. Prøvde å Google litt tidligere i kveld. 

Får bare møte opp i morga tidlig. 

Skrevet

På mitt legekontor (I Stavanger) går timene som vanlig. Jeg hadde time i dag og det eneste uvanlige var at det var lite folk siden mange tar konsultasjonen via tlf/video 

Anonymkode: f62d9...c27

Skrevet

Her går også timene som vanlig (også i Stavanger) - så fremt en ikke har symptomer på luftveisplager. Fikk melding på Helsenorge et par dager før legetimen der de minte om dette, og at ti en kunne gjøres om til e-konsultasjon eller videokonsultasjon i stedet. Mitt barn er nesten alltid mer eller mindre forkjølet, så det ble videokonsultasjon på oss. Funka greit. 

Anonymkode: 203d8...5bd

Skrevet

Jeg skal til gynekolog i morgen. Hadde håpet at den ble avlyst men. Hehe. Tok konisering i høst, så jeg burde dra. 

Vil tro timen din ikke er avlyst. Jeg har fått meld fra fysio og tannlege om at de har avlyst timene mine. 

Anonymkode: 8961b...361

Skrevet

Du hadde nok fått beskjed dersom du ikke skulle komme i MORGEN.

Anonymkode: 4303a...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...