Gå til innhold

2 spontanaborter og en kjemisk :/


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en kjemisk Graviditet blir beregnet som spontanabort?

vi har prøvd å få vårt første barn i 14 mnd nå. Har hatt to spontanaborter i mellomtiden, en i uke 6 og en i uke 8. Rett før helgen fikk jeg positiv test igjen som bare ble svakere og svakere og nå er den negativ så regnet med den ender i en kjemisk og jeg snart får mensen... 

nå begynner jeg virkelig å lure på hvorfor jeg ikke klarer å holde på en graviditet, man har jo rett på en utredning etter 3 spontanaborter på rad så lurer på om jeg har rett til det nå. Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 8d030...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fortsetter under...

Så rart. Da vi skulle ha nr 2 for en evighet siden var grensen ett år. Det er jo helt forferdelig at man skal måtte oppleve så mange sa før man får hjelp. Utrolig belastende.

Da vi skulle ha nr 2 opplevde jeg det samme som deg. De regnet ikke kjemisk som graviditet den gang 🙁

jeg hadde endometriose og måtte ha hjelp. Oppsøk privatklinikk om du opplever å ikke bli hørt hos fastlege eller i det offentlige 😊

masse lykke til, håper det løser seg ❤️

Anonymkode: 295bf...405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 7 SA, men vi oppsøkte privatklinikk etter gang nr. 3. Vi orket ikke å vente lenge. Her fikk vi det til gang nummer 8, helt uten noe hjelp. Og de fant ikke noe galt med oss. Så de hadde jo ingen svar på hvorfor jeg mistet. Alle var SA, mellom uke 6-8.

Anonymkode: c48b3...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal prate med lege dersom man ikke har blitt gravid etter ett år med prøving. 

Nå som det har gått over ett år kan du be om utredning. 

Lykke til!

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...