Gå til innhold

Har myndighetene sagt:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ikke dra i butikken"
Eller
"Hold avstand til hverandre i butikken og ha god håndhygiene"

?

Anonymkode: 20d9b...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har sagt 

De hysteriske coronaekspertene på å div vet best. Lytt til dem. 

Anonymkode: 8978c...a36

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

De har sagt 

De hysteriske coronaekspertene på å div vet best. Lytt til dem. 

Sukk... På DIB.. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Ikke dra i butikken"
Eller
"Hold avstand til hverandre i butikken og ha god håndhygiene"

?

De har vel sagt at man ikke skal dra på "familietur" til butikken og gå dit bare når man må, og at man skal holde avstand og ha god håndhygiene.

Ingen har sagt at du ikke skal gå i butikken, om du ikke sitter i karantene eller isolasjon da selvfølgelig.

Anonymkode: d8529...d1f

Skrevet

Jeg synes det er rart at når russefesten ble innstilt så aksepterte ungdommene det, fordi det var, og er, en del av den nasjonale dugnad vi alle må ta del i og bidra med vårt i akkurat nå. Men når regjeringen sa nei til å dra på hytta så ble Bærums-folk helt i harnisk og klarer fortsatt ikke akseptere det. Voksne folk med godt med penger som burde ha mer enn nok å sette fingrene i akkurat nå har altså vanskeligere for å akseptere at hytta som står der i mange år ennå ikke får brukes, i mens ungdommen som går glipp av en en gang i livet-opplevelse aksepterer det uten å klage.

Ungdommen er langt mer voksne i dag enn de voksne er.

Anonymkode: 05571...187

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det er rart at når russefesten ble innstilt så aksepterte ungdommene det, fordi det var, og er, en del av den nasjonale dugnad vi alle må ta del i og bidra med vårt i akkurat nå. Men når regjeringen sa nei til å dra på hytta så ble Bærums-folk helt i harnisk og klarer fortsatt ikke akseptere det. Voksne folk med godt med penger som burde ha mer enn nok å sette fingrene i akkurat nå har altså vanskeligere for å akseptere at hytta som står der i mange år ennå ikke får brukes, i mens ungdommen som går glipp av en en gang i livet-opplevelse aksepterer det uten å klage.

Tror ikke jeg kunne vært mer uenig med deg i akkurat dette

Anonymkode: c71de...4fe

Skrevet

Les det jeg skrev før den setningen da.

Skrevet

Les det jeg skrev før den setningen da.

Det gjorde jeg

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva i helvete har det med butikker å gjøre, egentlig?...

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er rike folk i Bærum med hytter - det er sant. Særlig enkelte steder. 

Men tro det eller ei: det bor en hel del helt normale folk her. Du ville bli overrasket. Bærum er en stor kommune. 

Anonymkode: e15d7...3d3

Skrevet

Gå i butikken om du er frisk, ha en meter avstand, ikke klass på ting, gjerne anibac deg og la kidsa sitte i bilen med mannen. Ikke host og nys på fyren i varmdisken mm. 

Anonymkode: 5e802...04b

Skrevet

Det er rike folk i Bærum med hytter - det er sant. Særlig enkelte steder. 

Men tro det eller ei: det bor en hel del helt normale folk her. Du ville bli overrasket. Bærum er en stor kommune. 

Anonymkode: e15d7...3d3

Hææ? Jeg har da ikke sagt noe om det

Gjest Antarctica
Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er hardt å være født som «entitled» i noen av Norges mest isolerte ghettoer, vøtt. Best som det er, så kommer virkeligheten og klasker deg i trynet.

Skrevet

Det siste ;.)

Anonymkode: 45821...4f1

Skrevet

Jeg var på butikken i sta for å ukeshandle, og selv om det ikke burde sjokkere meg, fordi folk flest er idioter, så var det oppsiktsvekkende å se folks manglende evne og/eller vilje til å holde avstand.

Hvor vanskelig er det egentlig? Ikke trøkk deg oppi folk som står ved en hylle og ser på en vare, vent til plassen er ledig! Hold til den ene siden når du skal passere folk, ikke insister på å trykke deg forbi så nærme som mulig!

Anonymkode: 26569...278

Skrevet

De har vel sagt det siste. 

Har ei venninne som jobber i butikk, og i dag var hun frustrert!! Mange familier innom, med to foreldre og flere barn. Kan ikke de som har mulighet til det gå bare EN person?? Selv er jeg alene med et barn, og må ha med meg h*n når jeg handler. Hadde jeg hatt en samboer, hadde jeg dratt alene! 

Anonymkode: 35447...ef3

Skrevet

Her er mannen med når vi i ukeshandler. Jeg leser på båndet og betaler og han pakker. Hender datteren er med om hun vil. Ser ingen grunn til å endre dette. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Her er mannen med når vi i ukeshandler. Jeg leser på båndet og betaler og han pakker. Hender datteren er med om hun vil. Ser ingen grunn til å endre dette. 

Nei. Ser du grunnet til at det resterende samfunnet måtte endre en del ting den siste uka?

Anonymkode: 5e802...04b

Skrevet

Å ta de hensyn man kan, burde alle kunne klare

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flere smittekilder og smittemottakere.... Neida så 👍

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser ingen grunn til å endre dette. 

Å minske risikoen for å motta og spre smitte er ikke grunn nok?

Anonymkode: 26569...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...