Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Hei har en gutt på 5 år. Vi bor ikke i nærheten av barnehagen og de andre barna, så han ser ikke noe til kompisene sine. Han er den som er med alle, har ikke hatt noen helt faste kompiser å leke med. Tenker jo litt på det med lekekompiser..Han virker ikke som han bryr seg egentlig, han er opptatt og leker seg fint med familien ( har fire barn,men han er yngst). Tenker folk sikkert er bekymret for Corona viruset etc og sikkert har sine faste å henge med. Hvordan har dere det? Inviterer dere andre barn hjem nå? Eller skal jeg bare vente og se an situasjonen? Det virker som sagt ikke som han bryr seg egentlig. Verre med meg 🙈 Anonymkode: 6f7eb...adf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Vi har fem barn. De leker med hverandre, og synes det er kjempekoselig De elsker hjemmeskole og all tiden vi har sammen. Ingen lekevenner her, tenker det blir for uoversiktlig. Skjønner de med enebarn som gjør det. Anonymkode: f618d...3c8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Vi har ikke invitert noen, og har ikke blitt invitert. Har fire barn da, så de blir ikke ensomme selv om de ikke nødvendigvis leker så mye sammen heller. Men i nabohuset her bor en jente som er enebarn, hun er i alder midt mellom mine to yngste. Rett før helga, når de hadde vært "isolert" i en uke drev mine to yngste og lekte i hagen her, ryddet og hadde fått noen hagearbeidoppgaver av mannen, mens nabojenta sto med tårer i øyevippene i sitt eget hus og så på, hun hadde så lyst til å ut til mine. Da ringte pappaen hennes meg og spurte om jeg hadde noe imot at de lekte ute, det hadde jeg ikke. Så de har lekt sammen hver dag siden. Anonymkode: d8b16...335
Optatium Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Ingen på besøk og vi er ikke besøk heller. Min gar ikke spurt etter andre heller.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Min har en lekekamerat, men de er kun ute , strengt forbud og gå inn til noen Anonymkode: 8880a...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå