Gå til innhold

Har så mye hår på haka!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det epilator som funker? De er harde, sorte og stikker ut så kan ikke bare la de være heller. 

Anonymkode: 38b0d...a50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker pinsett. Anslår at jeg har ca 30 har på hver side av haka. Napper alt ca hver 15. dag. Barberer mellom der slik at alt vokser ut til jeg skal nappe.

Anonymkode: 85a7d...20b

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker pinsett. Anslår at jeg har ca 30 har på hver side av haka. Napper alt ca hver 15. dag. Barberer mellom der slik at alt vokser ut til jeg skal nappe.

Ja jeg og gjør det. Men jeg må nappe omtrent hver eneste dag, så hadde håpa å slippe det:... 😬

Skrevet (endret)

Min eks-svigermor hadde MASSE hår på haken. Påfallende mye - mer enn min eks-svigerfar. Når hun skulle være riktig fin, skulle i selskap e.l. pleide hun imidlertid å få vokset haken sin. Så vidt jeg kan bedømme ble det veldig fint. Så lot hun det vokse ut til neste gang hun skulle noe viktig, men haken var glatt lenge.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg har ikke slike hår, men hvitt dun. Jeg bruker brawn epilator. Den funker i allefall veldig bra.

Anonymkode: d5eb9...ffd

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg og gjør det. Men jeg må nappe omtrent hver eneste dag, så hadde håpa å slippe det:... 😬

Du slipper nok ikke unna napping selv om du bruker epilator. Jeg har glatt hake i ca 10 dager etter hver napping. Synes det vokser fort. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...