Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Jeg er veldig forelsket i ei jeg vet ikke jeg kan få... så tenkte jeg skal gjøre dette : 1. forsette og være forelsket i henne, og leve resten av livet som singel, for jeg vet jeg ikke kan elske noen andre så høyt 2. bare glemme henne, flytte et annet sted og bytte jobb og begynne helt på nytt et helt annet sted 3. bare ha sex resten av livet ikke få følelser for noen, jeg er ganske god der, for jeg er veldig lite følsom eller flink til og snakke om følelser og klarer og stenge ute alt av følelser 4. bare begynne og date igjen, kanskje bli sammens med noen og håpe jeg glemmer henne,men vite at hun alltid vil ha hele hjertet mitt. 5. be henne ut og kanskje bli overrasket. hva hadde dere valgt? for meg er det mest fristende med nr 1 og 3 Anonymkode: cccb3...900
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Følgende rekkefølge: 5 (du taper ingenting på det!), 2, 4, 3,1 Anonymkode: 2d1a8...19b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 5. Og om det ikkje funkar så har du uansett eit nytt utgangspunkt for å komme over henne uten å flytte, uten å gje opp kjærleiken, uten å trøstedate. Så dei andre alternativa treng du eigentleg ikkje. Anonymkode: 23d79...ce4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #4 Skrevet 24. mars 2020 Tusen takk for svar. jeg synes det er så vanskelig nr 5 er liksom ,hmm drite meg ut for resten av livet mest sannsynlig Anonymkode: cccb3...900
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #5 Skrevet 24. mars 2020 Ingen av disse. Du skriver innledningsvis at du ikke kan få henne, så hvorfor pkt 5 da? De andre er bare såå tåpelige og det lyser besettelse. Mange millioner folk må glemme en kjærlighet, og man tror ikke man skal komme over det, men vet du hva? Man gjør det etterhvert. Så det du skal gjøre er å leve livet som før og være åpen for å finne en ny. Anonymkode: 1489e...51a
Love my kidz Skrevet 24. mars 2020 #6 Skrevet 24. mars 2020 Nr 4. Du finner helt sikkert en ny og denne blir da glemt 😊
frk Nilsen Skrevet 24. mars 2020 #7 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, Love my kidz skrev: Nr 4. Du finner helt sikkert en ny og denne blir da glemt 😊 Samme her! Om du tror det kan være en ørliten sjanse så prøver du nr.5 før du evt går for nr.4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 5. Du taper ikke noe på det. Går det i dass, slikk sårene dine og gå for alternativ 4, med visse modifikasjoner. (Du veit, hvis du går videre i livet ditt kommer du over henne, på et eller annet nivå. Selv om det ikke høres ut som det er det du har mest lyst til per i dag.) Anonymkode: 58b52...687
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 Tusen takk til dere som gidder og svare sikkelig. Jeg vet det er mange fisk i havet og slik ,men likevel er det ikke lett og glemme henne, for meg kan hun være den rette og har aldri følt sånn for noen, ikke engangs barnas far. Kall meg gjerne umoden og lite voksen, det får være opp til dere Jeg selv tror jeg ikke får henne,men jeg vet jo ikke, har ikke snakket om min forelske til henne, fordi jeg er sikker på at hun liker menn,men jeg vet ikke og derfor er kanskje ikke nr 5 så dum likevel Anonymkode: cccb3...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå