Gå til innhold

Avlyst konsert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på konsert i sommer. Til en stor utenlansk stjerne. Blir nok avlyst. Jeg kjøpte billetter til 2 venninner i bursdagsgave. Men hvis det blir avlyst så føler jeg at jeg må kjøpe en ny gave. Får jeg penger igjen hvis konsert blir avlyst? 

Står dette på siden: 

Hvis du les, står: Ticketmasters forpliktelser og arrangørs forpliktelser i Kjøpsvilkårene, herunder også arrangørs ansvar for gjennomføring av arrangementet, inkludert billettkjøpers rett til refundering, vil opphøre dersom arrangementet rammes av en Force Majeure situasjon før eller under arrangementet (med Force Majeure menes årsaker som er utenfor Ticketmaster og/eller arrangørs rimelige kontroll eksempelvis, og ikke uttømmende: krig, opptøyer, terrorisme, større sykdomsutbrudd, brann, flom, streik, vær, nasjonale sikkerhetspålegg eller instrukser fra nasjonale eller lokale myndigheter).

Anonymkode: 3a8cc...c05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står jo at deres forpliktelser mtp refusjon oppheves grunnet force majeure. Helt vanlig klausul det. 

Anonymkode: f46c0...da4

Skrevet

Du må ikke kjøpe ny gave, dette kan jo ingen noe for, ikke du heller.

Ville sagt til mine venninner at siden det ser ut som konserten, som var bursdagsgaven fra deg, går i vasken så spanderer du bobler og jordbær, og musikk på stereoen den kvelden isteden. Dere kan jo kose dere uten å gå på konsert...

Anonymkode: 7074f...8a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...