Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #1 Skrevet 23. mars 2020 Joggesko, støvler, fargeblyanter, vanlige blyanter (til bla.a. skolearbeid), er det dumt å stikke innom et kjøpesenter og ta disse tingene, da? Var innom en gang da jeg måtte ha såper (vi har allergier) som de ikke selger i vanlige matbutikker. Men vil jo ikke innom. Vil ikke klå på sko osv, men synes det er vanskelig å finne sider som oppgir størrelsen i antall centimeter så vi kunne bestilt. Passform osv. er jo også gambling. Anonymkode: 0a1bd...3a4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #2 Skrevet 23. mars 2020 Vet. Lurer litt på det selv. Vi trenger litt av hvert. Må da være greit å handle litt? Vi er jo ikke i karantene eller isolasjon. Anonymkode: a3793...575
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #3 Skrevet 23. mars 2020 Jeg tenker at vi er helt nødt til å støtte opp om næringslivet i lokalmiljøet jeg da, så om man trenger noe så kjøper man det lokalt. Her leverer den lokale bokhandelen ut varer på døra, så du kan bestille fargeblyanter o.l. derfra, men jeg ville nok gått innom. Vask deg før du går inn, kjøp det du skal ha og vask deg når du kommer hjem igjen. Anonymkode: 9e07b...fb0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #4 Skrevet 23. mars 2020 Det aller meste kan kjøpes på nett. Hadde ikke gått rundt i kjøpesenter i dag, aldri i verden. Anonymkode: eba87...00d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 Jeg tenker at så lenge butikkene er åpne, så er det fint å støtte opp om de. Men det at man har en plan for hva man skal ha og ikke kikker på alt mulig og vimser rundt og bare kikker litt. Anonymkode: 1023d...023
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #6 Skrevet 23. mars 2020 Det er helt lov. Bare ta hensyn, unngå kollektivtrafikk om du kan, hold avstand, vask hendene, betal med kort etc. Anonymkode: 8b537...6d0
MTF Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Jeg tenker at det ikke er noe problem - så lenge butikkene holder åpne og man er obs på smittevern så kjøper jeg det som trengs.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #8 Skrevet 23. mars 2020 Kjøper aldri sko/støvler uten å prøve, så det ville jeg ha kjøpt; og prøvd også. Ha evt med deg renseservietter i butikken. Fargeblyanter kjøper jeg der jeg kjøper mat. Anonymkode: 813b8...e1b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #9 Skrevet 23. mars 2020 Jeg må ut å kjøpe sko. Har brede føtter og må prøve sko på. Jeg hadde to vanntette par, og så har begge plutselig blitt ødelagt med to dagers mellomrom, hva er oddsene liksom? Må ha vanntette sko for å kunne gå turer med hunden uten å bli søkkvåt på beina. Anonymkode: 146ca...afe
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #10 Skrevet 23. mars 2020 Jeg lurer på det samme. Våren er her, og ene barnet har vokst to str siden ifjor. Alt er blitt for smått.. Anonymkode: 108b5...5ec
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 Jeg måtte ha et par ting i dag på apoteket, dro innom det lokale kjøpesenteret. Veldig lite folk og i hvert fall halvparten av butikkene holdt stengt. Så ikke den store smittefaren der akkurat. I tillegg var folk veldig flinke til å holde avstand til hverandre. Anonymkode: ab2a3...677
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #12 Skrevet 23. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg måtte ha et par ting i dag på apoteket, dro innom det lokale kjøpesenteret. Veldig lite folk og i hvert fall halvparten av butikkene holdt stengt. Så ikke den store smittefaren der akkurat. I tillegg var folk veldig flinke til å holde avstand til hverandre. Anonymkode: ab2a3...677 Jeg var på Europris, skulle ha dopapir. Der var det masse folk og kø i kassa, men ikke noe dopapir da. Det var en der som var i karantene, hadde akkurat kommet hjem fra utlandet, men handle måtte han 🙄, ikke var det vel akkurat noe nødvendig han handlet heller Anonymkode: 1023d...023
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #13 Skrevet 23. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var på Europris, skulle ha dopapir. Der var det masse folk og kø i kassa, men ikke noe dopapir da. Det var en der som var i karantene, hadde akkurat kommet hjem fra utlandet, men handle måtte han 🙄, ikke var det vel akkurat noe nødvendig han handlet heller Anonymkode: 1023d...023 Det har han ikke lov til. Folk i karantene skal IKKE i butikker! Anonymkode: 813b8...e1b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #14 Skrevet 23. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har han ikke lov til. Folk i karantene skal IKKE i butikker! Anonymkode: 813b8...e1b Jeg vet det Anonymkode: 1023d...023
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #15 Skrevet 23. mars 2020 Jeg tok med begge barna på storsenteret for å kjøpe joggesko. Vi var alene i butikken og hadde med en flaske antibac i lomma. Tror det gikk helt greit. Var egentlig trist å se hvor tomt for folk storsenteret var. Anonymkode: 4f1a6...f66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå