Gå til innhold

Ikke svar fra han!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte en meld til en mann for 2 timer siden og ikke svar. 

Skuffet.,,

Anonymkode: 53fdd...7dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg... 

Anonymkode: 78539...ba3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvem bryr seg... 

Anonymkode: 78539...ba3

Ikke du nei..,,

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet

Kanskje han er opptatt med noe? Kanskje han har sovnet? Kanskje han er redd for å virke for ivrig?

Anonymkode: 92382...528

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje han er opptatt med noe? Kanskje han har sovnet? Kanskje han er redd for å virke for ivrig?

Anonymkode: 92382...528

Kan jo være, men fikk en dårlig følelse. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet

Herre.

Anonymkode: 53ebb...46a

Skrevet

Ikke svar. Tror ikke jeg kommer til å høre fra han, 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet

Hvorfor i alke dager svarer ikke folk? 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alke dager svarer ikke folk? 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Folk her inne? Du spør jo ikke om noe da

Anonymkode: bf69b...2ba

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk her inne? Du spør jo ikke om noe da

Anonymkode: bf69b...2ba

Nei, ikke her inne. Trodde det var normal folkeskikk å svare, men...

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke her inne. Trodde det var normal folkeskikk å svare, men...

Anonymkode: 53fdd...7dd

Slutter å svare når de mister interessen.

Anonymkode: f1628...3e8

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutter å svare når de mister interessen.

Anonymkode: f1628...3e8

Er det vanlig? 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det vanlig? 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Ja. 

Anonymkode: 4071e...5c4

Skrevet

Wow! Ikke noe svar etter to timer?

K a t a s t r o f e!

Herrefred, la nå mannen puste, da! Om to døgn kan du vurdere å purre på et svar. 

Anonymkode: 5c86b...049

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. 

Anonymkode: 4071e...5c4

Kjedelig å høre. Frister ikke å sende ny meld så får gjerne bare innse at det er sånn, men fy søren så feigt. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Wow! Ikke noe svar etter to timer?

K a t a s t r o f e!

Herrefred, la nå mannen puste, da! Om to døgn kan du vurdere å purre på et svar. 

Anonymkode: 5c86b...049

Dette var søndag. Nå er det tirsdag. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette var søndag. Nå er det tirsdag. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Ok.
Send en melding i morgen.
"Hei! Kjenner jeg er litt trist fordi du ikke svarte på sms-en min på søndag. Hvis du ikke svarer på denne, så forstår jeg hvor landet ligger, og jeg skal ikke sende deg flere sms-er."

Anonymkode: 5c86b...049

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok.
Send en melding i morgen.
"Hei! Kjenner jeg er litt trist fordi du ikke svarte på sms-en min på søndag. Hvis du ikke svarer på denne, så forstår jeg hvor landet ligger, og jeg skal ikke sende deg flere sms-er."

Anonymkode: 5c86b...049

Takk for tipset. Kanskje jeg skal gjøre det som siste. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet

Ingenting godt kommer ut av at du skriver det som ble foreslått her. 

Anonymkode: fa1ce...b77

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingenting godt kommer ut av at du skriver det som ble foreslått her. 

Anonymkode: fa1ce...b77

Har tenkt litt på det og. Han har jo egentlig svart med å ikke svare. 

Anonymkode: 53fdd...7dd

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil gnage på dette. Han har ikke svart, sannsynligheten for at det er fordi han ikke vil er på nær 100%. Det er veldig liten sjanse på at han er uten dekning/ på sykehus i isolat og glemte mobil etc. Han er ikke interessert 

Anonymkode: 48090...afa

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil gnage på dette. Han har ikke svart, sannsynligheten for at det er fordi han ikke vil er på nær 100%. Det er veldig liten sjanse på at han er uten dekning/ på sykehus i isolat og glemte mobil etc. Han er ikke interessert 

Anonymkode: 48090...afa

Synes det bare er så dårlig, men du har så rett...

Anonymkode: 53fdd...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...