Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Sendte en meld til en mann for 2 timer siden og ikke svar. Skuffet.,, Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Hvem bryr seg... Anonymkode: 78539...ba3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvem bryr seg... Anonymkode: 78539...ba3 Ikke du nei..,, Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Kanskje han er opptatt med noe? Kanskje han har sovnet? Kanskje han er redd for å virke for ivrig? Anonymkode: 92382...528
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Skrevet 23. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje han er opptatt med noe? Kanskje han har sovnet? Kanskje han er redd for å virke for ivrig? Anonymkode: 92382...528 Kan jo være, men fikk en dårlig følelse. Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #7 Skrevet 23. mars 2020 Ikke svar. Tror ikke jeg kommer til å høre fra han, Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #8 Skrevet 24. mars 2020 Hvorfor i alke dager svarer ikke folk? Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #9 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor i alke dager svarer ikke folk? Anonymkode: 53fdd...7dd Folk her inne? Du spør jo ikke om noe da Anonymkode: bf69b...2ba
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #10 Skrevet 24. mars 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Folk her inne? Du spør jo ikke om noe da Anonymkode: bf69b...2ba Nei, ikke her inne. Trodde det var normal folkeskikk å svare, men... Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #11 Skrevet 24. mars 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, ikke her inne. Trodde det var normal folkeskikk å svare, men... Anonymkode: 53fdd...7dd Slutter å svare når de mister interessen. Anonymkode: f1628...3e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #12 Skrevet 24. mars 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Slutter å svare når de mister interessen. Anonymkode: f1628...3e8 Er det vanlig? Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #13 Skrevet 24. mars 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det vanlig? Anonymkode: 53fdd...7dd Ja. Anonymkode: 4071e...5c4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #14 Skrevet 24. mars 2020 Wow! Ikke noe svar etter to timer? K a t a s t r o f e! Herrefred, la nå mannen puste, da! Om to døgn kan du vurdere å purre på et svar. Anonymkode: 5c86b...049
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #15 Skrevet 24. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Anonymkode: 4071e...5c4 Kjedelig å høre. Frister ikke å sende ny meld så får gjerne bare innse at det er sånn, men fy søren så feigt. Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2020 #16 Skrevet 24. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Wow! Ikke noe svar etter to timer? K a t a s t r o f e! Herrefred, la nå mannen puste, da! Om to døgn kan du vurdere å purre på et svar. Anonymkode: 5c86b...049 Dette var søndag. Nå er det tirsdag. Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #17 Skrevet 25. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var søndag. Nå er det tirsdag. Anonymkode: 53fdd...7dd Ok. Send en melding i morgen. "Hei! Kjenner jeg er litt trist fordi du ikke svarte på sms-en min på søndag. Hvis du ikke svarer på denne, så forstår jeg hvor landet ligger, og jeg skal ikke sende deg flere sms-er." Anonymkode: 5c86b...049
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #18 Skrevet 25. mars 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok. Send en melding i morgen. "Hei! Kjenner jeg er litt trist fordi du ikke svarte på sms-en min på søndag. Hvis du ikke svarer på denne, så forstår jeg hvor landet ligger, og jeg skal ikke sende deg flere sms-er." Anonymkode: 5c86b...049 Takk for tipset. Kanskje jeg skal gjøre det som siste. Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #19 Skrevet 25. mars 2020 Ingenting godt kommer ut av at du skriver det som ble foreslått her. Anonymkode: fa1ce...b77
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #20 Skrevet 25. mars 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ingenting godt kommer ut av at du skriver det som ble foreslått her. Anonymkode: fa1ce...b77 Har tenkt litt på det og. Han har jo egentlig svart med å ikke svare. Anonymkode: 53fdd...7dd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #21 Skrevet 25. mars 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor du vil gnage på dette. Han har ikke svart, sannsynligheten for at det er fordi han ikke vil er på nær 100%. Det er veldig liten sjanse på at han er uten dekning/ på sykehus i isolat og glemte mobil etc. Han er ikke interessert Anonymkode: 48090...afa
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2020 #22 Skrevet 25. mars 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor du vil gnage på dette. Han har ikke svart, sannsynligheten for at det er fordi han ikke vil er på nær 100%. Det er veldig liten sjanse på at han er uten dekning/ på sykehus i isolat og glemte mobil etc. Han er ikke interessert Anonymkode: 48090...afa Synes det bare er så dårlig, men du har så rett... Anonymkode: 53fdd...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå