Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Syntes mange av mennene som er innlagt er utrolig overvektige. Noen som vet om overvekt er en risikofaktor mtp. Alvorlig forløp? Anonymkode: 775a5...10a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 Jeg er ingen fagperson, men både diabetes og endel hjerteproblemer korrelerer med overvekt, enten på grunn av eller som årsak. Vil tro det kan henge sammen. På den annen side, hun norske som ble intervjuet i dag/i går var langt fra overvektig, heller ikke bilder av flere leger som har dødd som følge av covid-19, så tror ikke det nødvendigvis er en årsak i seg selv. Men igjen, jeg er ingen fagperson, jeg synser. Anonymkode: 72b8b...be8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Fedme vil alltid være en risikofaktor. Anonymkode: 77f9e...f80
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ingen fagperson, men både diabetes og endel hjerteproblemer korrelerer med overvekt, enten på grunn av eller som årsak. Vil tro det kan henge sammen. På den annen side, hun norske som ble intervjuet i dag/i går var langt fra overvektig, heller ikke bilder av flere leger som har dødd som følge av covid-19, så tror ikke det nødvendigvis er en årsak i seg selv. Men igjen, jeg er ingen fagperson, jeg synser. Anonymkode: 72b8b...be8 Hun var innlagt med sepsis som etter bihuleoperasjon. I den forbindelse ble det også oppdaget Covid-19 Anonymkode: d93fe...670
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun var innlagt med sepsis som etter bihuleoperasjon. I den forbindelse ble det også oppdaget Covid-19 Anonymkode: d93fe...670 Er du sikker på det? Jeg forsto det som at hun fikk sepsis etter covid-19. Anonymkode: 34c17...76e
vimsa3 Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på det? Jeg forsto det som at hun fikk sepsis etter covid-19. Anonymkode: 34c17...76e Nei hun var innlagt med sepsis først pga bihule operasjonen. Korona hadde hun bare hatt i to dager. Her er ett supert eksempel på en sann historie som blir endret til noe mer «skremmende» av media.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på det? Jeg forsto det som at hun fikk sepsis etter covid-19. Anonymkode: 34c17...76e Nei, hun hadde hatt en operasjon og fikk sepsis etter den, corona kom "på toppen" etter noen dager med behandling for sepsisen. Anonymkode: 0c1f3...09c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Fedme, diabetes og høyt blodtrykk er jo en risikofaktor . Noen er feit og får slike sykdommer. Noen har disse sykdommene og blir derfor feit. Uansett ikke bra Anonymkode: 1c6f9...5ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå