Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Jeg er en introvert ekstrovert. Jeg er pratsom og utadvendt, er sosial, sprudlende, gøyal og har et stort nettverk. Engasjert mamma som sitter i FAU, har kontroll på vennegrupper og aktiviteter. Jeg er super med folk - helt til jeg bare ikke er det. Blir sliten og amper, og trenger tid til å innhente meg. Dette er ikke en side av meg selv som vises frem. Nå har vi vært i selvisolasjon en stund. Denne uken har vi hatt hjemmekontor og hjemmeskole. Alt er avlyst. Vi skal ingen steder. Innkjøp gjøres på nett, matvarer får vi tilkjørt. Deilig! Jeg merker at jeg i større og større grad omfavner min introverte side. Nyter stillheten. Lander i den. Ingen forventer at man skal være sosial, og jeg bare elsker det. Jeg merker at jeg blir irritert når telefonen ringer - jeg vil jo bare være i fred og være med familien. Det er ikke noe behov for å være sammen med andre. Jeg har et stille håp om at 17.mai vil føye seg inn i rekken av avlysninger, og at juni vil forbigå i stillhet uten avslutninger av ymse slag. Flere?? Anonymkode: c2026...2da
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er en introvert ekstrovert. Jeg er pratsom og utadvendt, er sosial, sprudlende, gøyal og har et stort nettverk. Engasjert mamma som sitter i FAU, har kontroll på vennegrupper og aktiviteter. Jeg er super med folk - helt til jeg bare ikke er det. Blir sliten og amper, og trenger tid til å innhente meg. Dette er ikke en side av meg selv som vises frem. Nå har vi vært i selvisolasjon en stund. Denne uken har vi hatt hjemmekontor og hjemmeskole. Alt er avlyst. Vi skal ingen steder. Innkjøp gjøres på nett, matvarer får vi tilkjørt. Deilig! Jeg merker at jeg i større og større grad omfavner min introverte side. Nyter stillheten. Lander i den. Ingen forventer at man skal være sosial, og jeg bare elsker det. Jeg merker at jeg blir irritert når telefonen ringer - jeg vil jo bare være i fred og være med familien. Det er ikke noe behov for å være sammen med andre. Jeg har et stille håp om at 17.mai vil føye seg inn i rekken av avlysninger, og at juni vil forbigå i stillhet uten avslutninger av ymse slag. Flere?? Anonymkode: c2026...2da Som jeg skulle skrevet det selv 😊 Anonymkode: b41fe...c0b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Som jeg skulle skrevet det selv 😊 Anonymkode: b41fe...c0b ❤️ Anonymkode: c2026...2da
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Ja! Meg! 🙋♀️ Det er så deilig å slippe alle møtene, alle kaffetreffene, vinkveldene og mammatreffene, og bare være hjemme i sofaen. Merker at barna er roligere og mer harmoniske og. Vi våkner når sola står opp og legger oss når vi er trøtte. Klokkejaget er borte, stresset i ferd med å slippe, og skuldrene er senket. Helt nydelig! Anonymkode: e8b5a...a6b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Jeg er ganske sikker på at du kan anse 17. mai som avlyst. Datteren min hater 17. mai. Så vi kommer ikke til å gå i tog om det så gjennomføres, da tar vi heller forholdsregler med tanke på hvor kort tid det vil være siden krisetid. Anonymkode: df089...d56
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 Jeg har vært i karantene i påvente av svar på test (som var negativ). Kjenner at jeg stortrives med å pusle i hus og hage, Ha god tid til å hjelpe med skolearbeid og lage mat. Vi har også bestilt mat levert på døra (det gjør vi alltid) og mannen har gått over til hjemmekontor. Men i morgen skal jeg tilbake på jobb. Gruer meg, men samtidig vet jeg at jeg ikke bør gå for lenge i min egen boble, da får jeg tegn til sosial angst, gruer meg til å gå på butikken eller treffe kollegaer, så jeg vet at det er BEA for meg å komme i gang nå! Anonymkode: a3a73...62e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Vi koser oss også i isolasjon. Deilig med lavt tempo og ingen tidsklemme. Anonymkode: ba289...5ea
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Ja, det er litt deilig. 😉 Hadde det bare ikke vært for at jeg må prøve å få barnet mitt til å gjøre litt skolearbeid - det er ikke så lett. Men h*n er på skolen med assistent noen dager, heldigvis, pga diagnosen sin. Anonymkode: aa2c4...b93
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 Ja, jeg elsker det. Mannen min hater det, og ungene synes det er deilig. Anonymkode: 35346...bc2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vært i karantene i påvente av svar på test (som var negativ). Kjenner at jeg stortrives med å pusle i hus og hage, Ha god tid til å hjelpe med skolearbeid og lage mat. Vi har også bestilt mat levert på døra (det gjør vi alltid) og mannen har gått over til hjemmekontor. Men i morgen skal jeg tilbake på jobb. Gruer meg, men samtidig vet jeg at jeg ikke bør gå for lenge i min egen boble, da får jeg tegn til sosial angst, gruer meg til å gå på butikken eller treffe kollegaer, så jeg vet at det er BEA for meg å komme i gang nå! Anonymkode: a3a73...62e Dette bekymrer jeg meg faktisk for mht. min datter. Hun blomstrer opp her hjemme når hun ikke må gå på skolen. Humøret på topp, og hun er så lett til sinns. Jeg bekymrer meg for at det kan utvikle seg til sosialangst dersom det blir lang tid. Anonymkode: df089...d56
Tøystykke Skrevet 22. mars 2020 #12 Skrevet 22. mars 2020 Liker at ting er avlyst, men hater alt det andre. At man ikke kan besøke besteforeldre, at barnet mitt ikke får feira bursdagen sin (og jeg må jo forklare hvorfor), at jeg har vondt hver dag fordi jeg ikke kan ta medisinen min😭 Er deprimert. Alt føles så håpløst. Særlig når man har smerter, hevelser og ubehag i tillegg... 😞 Da hadde jeg mye heller tatt et foreldremøte 17.mai-feiring sånn.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er en introvert ekstrovert. Jeg er pratsom og utadvendt, er sosial, sprudlende, gøyal og har et stort nettverk. Engasjert mamma som sitter i FAU, har kontroll på vennegrupper og aktiviteter. Jeg er super med folk - helt til jeg bare ikke er det. Blir sliten og amper, og trenger tid til å innhente meg. Dette er ikke en side av meg selv som vises frem. Nå har vi vært i selvisolasjon en stund. Denne uken har vi hatt hjemmekontor og hjemmeskole. Alt er avlyst. Vi skal ingen steder. Innkjøp gjøres på nett, matvarer får vi tilkjørt. Deilig! Jeg merker at jeg i større og større grad omfavner min introverte side. Nyter stillheten. Lander i den. Ingen forventer at man skal være sosial, og jeg bare elsker det. Jeg merker at jeg blir irritert når telefonen ringer - jeg vil jo bare være i fred og være med familien. Det er ikke noe behov for å være sammen med andre. Jeg har et stille håp om at 17.mai vil føye seg inn i rekken av avlysninger, og at juni vil forbigå i stillhet uten avslutninger av ymse slag. Flere?? Anonymkode: c2026...2da Ut fra det du skriver er vi nok ganske like. Jeg ELSKER også dette! 🙈 Altså - ikke alt det triste, men karantene/isolasjon? Nydelig! 😂 Anonymkode: 6c8dc...df0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 Ja, spesielt når det gjelder 17 Mai. Det er en slitsom og dyr dag, som jeg gjerne dropper 😀 Anonymkode: ea52e...ed7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 Corona tiden er det beste som har skjedd oss i denne tidsklemme tiden. Bortsett fra alle permitteringer så er det dette verden trengte nå. Få tid til å stoppe opp litt! Anonymkode: f4b88...2d1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #16 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Corona tiden er det beste som har skjedd oss i denne tidsklemme tiden. Bortsett fra alle permitteringer så er det dette verden trengte nå. Få tid til å stoppe opp litt! Anonymkode: f4b88...2d1 Snakk for deg sjøl! Anonymkode: a4b30...58b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #17 Skrevet 22. mars 2020 Jeg likte det i starten. Men å få ungene til å gjøre alt skolearbeidet er et ork. Og så begynner alle fritidsaktiviteter å skulle gjøres digitalt! (Kunstskole, spilletimer, ballett, osv) Så da må jeg passe på at de gjør det også. Og konfirmasjonsundervisning og innsamlingsaksjoner og alt mulig annet styr. Er mye lettere å levere de på aktiviteter og konf.undervisning og skole enn å måtte følge opp at de gjør alt de skal. I tillegg til at man skal gjøre sin egen jobb. Helt ærlig synes jeg det er mer jobb og stress nå enn når det er vanlig hverdag. Anonymkode: 4d953...d89
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #20 Skrevet 22. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Corona tiden er det beste som har skjedd oss i denne tidsklemme tiden. Bortsett fra alle permitteringer så er det dette verden trengte nå. Få tid til å stoppe opp litt! Anonymkode: f4b88...2d1 Ja, det er helt supert når man bor alene... Anonymkode: ddd71...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå