Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #1 Skrevet 22. mars 2020 Vi ble bedt i denne bursdagen for flere måneder siden, men jeg var sikker på at denne var avlyst nå mtp situasjonen. I dag fikk jeg mld om at neida, den er skal fortsatt være. Dette er noen som er såpass nære, at jeg tror de blir oppriktig sure, skuffa og irritert på oss hvis vi ikke vil komme. Selvom vi avlyste vårt eget barns bursdag.. Hvordan kan man få de til å forstå at dette er en helt forferdelig dårlig idé, uten at de blir sure. Anonymkode: f400a...a64
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #2 Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi ble bedt i denne bursdagen for flere måneder siden, men jeg var sikker på at denne var avlyst nå mtp situasjonen. I dag fikk jeg mld om at neida, den er skal fortsatt være. Dette er noen som er såpass nære, at jeg tror de blir oppriktig sure, skuffa og irritert på oss hvis vi ikke vil komme. Selvom vi avlyste vårt eget barns bursdag.. Hvordan kan man få de til å forstå at dette er en helt forferdelig dårlig idé, uten at de blir sure. Anonymkode: f400a...a64 Jeg hadde i klartekst sagt NEI og samtidig vært tydelig på at det er usolidarisk og egoistisk og kunnskapsløst. Hadde de blitt sur på meg? Too bad - good riddance Anonymkode: 46c7f...b33
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Dere skal selvsagt ikke gå i bursdag. Det er faktisk mye verre å i det hele tatt vurdere enn å dra på hytta! Anonymkode: f2b6e...a8e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Skrevet 22. mars 2020 Jeg hadde sagt tydelig og klart nei, og siden de tydeligvis bagatelliserer smittefaren så hadde jeg nok forklart dem inngående det de ikke har forstått enda... Anonymkode: d35a2...745
soleia Skrevet 22. mars 2020 #5 Skrevet 22. mars 2020 Kanskje vinkle det slik at de er redde for å ta med smitte til dei? Iallfall om det er folk i den eldre garde der.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #6 Skrevet 22. mars 2020 "Nei, jeg er forkjølet og vet ikke om det bare er forkjølelse eller...". Noen ganger er det greit å ta en hvit en. Anonymkode: f893d...ebd
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #7 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: "Nei, jeg er forkjølet og vet ikke om det bare er forkjølelse eller...". Noen ganger er det greit å ta en hvit en. Anonymkode: f893d...ebd Det er faktisk aldri greit. Anonymkode: e8624...5c6
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #8 Skrevet 22. mars 2020 Jeg var i samme situasjon forrige helg og jeg skrev at jeg kom til å følge myndighetenes anbefalinger i denne situasjonen vi er i nå, og at vi fikk ta igjen en feiring ved en senere anledning. Anonymkode: bfb80...253
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 De kunne blitt så sure de bare gadd. Jeg går aldeles ikke i bursdag nå. Hvis de har så lite å tenke med, så er det verst for dem. Anonymkode: 1890f...721
Himmel og hav Skrevet 22. mars 2020 #10 Skrevet 22. mars 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i samme situasjon forrige helg og jeg skrev at jeg kom til å følge myndighetenes anbefalinger i denne situasjonen vi er i nå, og at vi fikk ta igjen en feiring ved en senere anledning. Anonymkode: bfb80...253 Dette.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 Mannen som har invitert, er sykepleier. Så jeg stusset veldig over at det blir noe av. 😕 Anonymkode: f400a...a64
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #12 Skrevet 22. mars 2020 Vi fikk også invitasjon til i dag, sa som sant var at vi følger anbefalingene til fhi. Og kommer derfor ikke. Gikk et par dager så ble den avlyst. Anonymkode: 2b230...2d4
Superdolly Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var i samme situasjon forrige helg og jeg skrev at jeg kom til å følge myndighetenes anbefalinger i denne situasjonen vi er i nå, og at vi fikk ta igjen en feiring ved en senere anledning. Anonymkode: bfb80...253 Dette må da være en god måte å formulere seg på.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 Som de over. Vi skulle selv hatt bursdagsfeiring i helgen, men har selvsagt avlyst😕 Anonymkode: c7716...5c2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 Her hadde det blitt ett enkelt nei, for vi skal følge myndighetenes anbefalinger så langt vi kan. Vi holder oss mer unna folk enn vi trenger, men nå er vi to i huset som jobber i yrker der vi er utsatt for smitte. Så for oss holder det med jobb og være sammen som kjærnefamilien utover dette. Familien vår og de fleste i vår omgangskrets er like som oss siden mange jobber i utsatte yrker og flere av vennene våre er i risikogruppen slik at det det ikke er ett problem for oss. Vi er sosiale, men på en annen måte enn før. Bursdager, konfirmasjon og annet blir gjennomført når det passer. Bursdagsgaver kan vi sende i posten, så hilsen og gave er ikke et problem (vi bor litt unna familien, så posten er enklest) Anonymkode: fbc5a...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå