Gå til innhold

Mannen vil spylles i rompa på do.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vi skal pusse opp vaskerom-badet. 

Spart før corona krisen. Han har begynt å rive det gamle nå. Siden vi ikke kan dra noen plass nå uansett.  Og sparer 2 timer dagen på pendling. 

Så nå kom han og lurte på om vi skulle kjøpe en sånn do som skyller or fønner. Siden vi er i disse hamstre dopapir tider.

Har noen av dere det. Hvor lenge tok det og venne seg til det?

( nei. Vi er ikke fri for dopapir)

Anonymkode: 1740a...aea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men herregud da, hva er det med den overskriften? Har du mista det helt?

Anonymkode: da8ff...a93

Skrevet

Hvordan annen måte vil du beskrive et slikt do ønske?

Skrevet

Hele den teksten der var uforståelig. Noenlunde norsk ferdigheter er greit altså, jeg er ikke perfekt selv, men er iallefall forståelig hva man skriver... 

Anonymkode: 01dc0...bf8

Skrevet

Har selv en vann spyler på toalettet og elsker det! Blir helt ren etter hvert toalettbesøk. Mye bedre enn papir og man sparer mye. 

Anonymkode: e564b...1df

Skrevet

Dobbel konsonant er du ikke så god på 😉 

Bare kjøp en sånn do om dere har råd til det, for noen liker det og noen liker det ikke. Det fine er at man kan velge selv, så om mannen liker det kan han bruke det og om du ikke liker det kan du la være. 

Anonymkode: 5cb02...91b

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Så vi skal pusse opp vaskerom-badet. 

Spart før corona krisen. Han har begynt å rive det gamle nå. Siden vi ikke kan dra noen plass nå uansett.  Og sparer 2 timer dagen på pendling. 

Så nå kom han og lurte på om vi skulle kjøpe en sånn do som skyller or fønner. Siden vi er i disse hamstre dopapir tider.

Har noen av dere det. Hvor lenge tok det og venne seg til det?

( nei. Vi er ikke fri for dopapir)

Hvorfår kan han ikke spyle seg i rumpa i dusjen da? 

Anonymkode: 59324...640

Skrevet

Spylles 🤣🤣🤣

Anonymkode: 491ab...9d0

Skrevet

Vi har en sånn do. Føler jeg blir mye mer ren etter toalettbesøket enn med bare papir. Husker ikke hvor lang tid det tok å venne seg til den. Gikk relativt raskt. Bruker imidlertid noe papir til å tørke meg tørr etterpå, blir ikke helt tørr av føneren. Den har forresten en sånn kvinnedusjfunksjon, den er veldig ok, særlig når man har mensen og bruker bind😊

Anonymkode: 23256...5f0

Skrevet

Vi har bidetta, hånddusj ved toalettet, jeg ville ikke vært uten. 

Anonymkode: db145...233

Skrevet

Hvordan skal dette spare toalettpapir? Kan jo ikke kle på seg uten å tørke seg etter å ha spylt? Da hadde jeg fått sopp rimelig fort.

Anonymkode: f345f...179

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hele den teksten der var uforståelig. Noenlunde norsk ferdigheter er greit altså, jeg er ikke perfekt selv, men er iallefall forståelig hva man skriver... 

Anonymkode: 01dc0...bf8

Hi lurer på om nokon har do som spyler og føner deg i stumpen etter at du har gjort ditt fornødne, og om det er vanskeleg å venne seg til å ha slik do. 

Det var ikkje vanskelig å forstå viss ein ikkje har vondt i vilje. 

Hi, eg har ikkje slik do desverre, men ser for meg at det hadde spart meg for mange rundar med "mamma!!! Kom og tørk!!!" iallfall... 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan skal dette spare toalettpapir? Kan jo ikke kle på seg uten å tørke seg etter å ha spylt? Da hadde jeg fått sopp rimelig fort.

Anonymkode: f345f...179

Et lite tørk for å fjerne overflødig vann er veldig mye mindre enn hva man bruker uten vann. 

Anonymkode: db145...233

Skrevet

Vi skal pusse opp badet og vil installere dusjtoalett. Er så og si standard i deler av Asia. Vi europeere henger etter på hygiene fronten ;)

Anonymkode: 429b3...bda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...