Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Vi skal holde barna hjemme, sørge for at de gjør skoleoppgaver, hjelpe og motivere. Holde ut med gretne barn som bare vil være sammen med venner. Jobbe samtidig. Ikke kan vi dra på hytta hvor det er fint å finne på noe ute sammen. Greit. Med nå skal de slutte å selge smågodt!?!? Det eneste som holder meg sånn passe i mental balanse.... 🤯 Anonymkode: 75675...25c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Det burde ha gjort for lenge siden Anonymkode: d4d1d...9f4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Sier ikke det seg selv hvorfor...? Du får det samme i poser. De burde vært stengt hver noro og influensa sykdom ellers. Folk grafer, hoster, sniker og smaker. Anonymkode: e1342...3a2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 I følge FHI er det liten smittefare ved smågodt. Anonymkode: 75675...25c
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 De bør selge hele bokser 👍 Anonymkode: 3267b...5a1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 😂Skjønner frustrasjonen din, hi. Det får være grenser. Jeg kan ellers anbefale walters mandler🍫 Rødvin eller valium hadde kanskje vært det beste, men tror ikke det er helt forenelig med hjemmeskole🙃 Anonymkode: 18601...409
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: De bør selge hele bokser 👍 Anonymkode: 3267b...5a1 Europris gjør det. Anonymkode: f73e8...e64
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal holde barna hjemme, sørge for at de gjør skoleoppgaver, hjelpe og motivere. Holde ut med gretne barn som bare vil være sammen med venner. Jobbe samtidig. Ikke kan vi dra på hytta hvor det er fint å finne på noe ute sammen. Greit. Med nå skal de slutte å selge smågodt!?!? Det eneste som holder meg sånn passe i mental balanse.... 🤯 Anonymkode: 75675...25c Hæ... du skulle prøvd min diett i 1 år: Poteter og svin. Du er bortskjemt. Anonymkode: f73e8...e64
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal holde barna hjemme, sørge for at de gjør skoleoppgaver, hjelpe og motivere. Holde ut med gretne barn som bare vil være sammen med venner. Jobbe samtidig. Ikke kan vi dra på hytta hvor det er fint å finne på noe ute sammen. Greit. Med nå skal de slutte å selge smågodt!?!? Det eneste som holder meg sånn passe i mental balanse.... 🤯 Anonymkode: 75675...25c Det er jo en innbydelse til koronaen. Du er klar over at etter stengetid, så,blir alt smågodtet som er havnet på,gulvet, moppet sammen og lempet opp igjen i boksene ? Du har kanskje også fått med deg at både barn og voksne tafser og spiser av rett av bokser på butikken, noen biter i godtet og legger det tilbake, jeg vet også om langt verre ting, både når det kommer til selvbetjening på brød og frukt og hadde den vanlige mann i gata visst, så hadde det nok blitt en betraktelig redusksjon i kjøp av matvarer /snop som ligger ubeskyttet. skulle vært som i gamle dager, da man hadde alt bak disken, da hadde man også spart seg for en god del smitte. Anonymkode: f6106...6bd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 Å slutte å kjøpe smågodt var faktisk en av de første forholdsreglenen jeg selv tok, før alt eksploderte. Hygienen i smågodtdisken er så som så til vanlig, så med korona svevende rundt er det ikke særlig fristende. Men jeg savner det veldig! Anonymkode: 3ec0a...edb
Kyllingbein Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 Ja det er grusomt. Men det finnes andre løsninger. Surt og søtt er kan man få kjøpt i poser. Sjokolade også. Du må bare kjøpe inn litt av alt og ha det i din egen personlige bolle for egen dispensasjon. Dette klarer du 💪🏻
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #12 Skrevet 22. mars 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er jo en innbydelse til koronaen. Du er klar over at etter stengetid, så,blir alt smågodtet som er havnet på,gulvet, moppet sammen og lempet opp igjen i boksene ? Du har kanskje også fått med deg at både barn og voksne tafser og spiser av rett av bokser på butikken, noen biter i godtet og legger det tilbake, jeg vet også om langt verre ting, både når det kommer til selvbetjening på brød og frukt og hadde den vanlige mann i gata visst, så hadde det nok blitt en betraktelig redusksjon i kjøp av matvarer /snop som ligger ubeskyttet. skulle vært som i gamle dager, da man hadde alt bak disken, da hadde man også spart seg for en god del smitte. Anonymkode: f6106...6bd Smågodt som har havnet på gulvet, eller i renna for den saks skyld, blir jo ikke putta tilbake i boksene. Nå må du rulle inn. Det blir kasta. Og jeg har enda ikke opplevd å finne halvspist godteri oppi boksene, etter 8 år i matbutikk og 4 år på europris. Problemet med smågodt nå om dagen, er at selv om butikkene gjør alle mulige tiltak, så kan det ikke garanteres at kunder ikke tar på, hoster på osv. Anonymkode: 3e165...ed9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 Overrasket over hvor mange som ikke ser at dette er et humoristisk innlegg. Anonymkode: 18601...409
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Overrasket over hvor mange som ikke ser at dette er et humoristisk innlegg. Anonymkode: 18601...409 Jeg så det men synes ikke det var så humoristisk da det finnes masse alternativer og dermed ulogisk. Anonymkode: ecfa1...53e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Overrasket over hvor mange som ikke ser at dette er et humoristisk innlegg. Anonymkode: 18601...409 Enig!! Anonymkode: 35ab4...a52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå