Gå til innhold

Hva tenker du om Herbalife-selgere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg misliker generelt alle selgere for IT works, beauty secrets, aloe vera, herbalife etc.

Av den enkle grunn at de pusher seg veldig og prøver å snike seg inn med salg der det ikke er lov. F.eks finnes det diverse fb grupper der salg ikke er lov. En dame skriver at hun har eksem/tørr hud/slitt hår etc og lurer på hvilke produkter er bra, så kommer disse selgerne og bare «Jeg vet noe som funker kjempe bra og jeg kommer aldri til å bruke noe annet!! Send pm» altså...syns det er frekt å utnytte andre mennesker slik. En ekte hudpleier/frisør etc ville anbefalt damen og få time hos en hudlege som kan skrive ut en krem som spesifikt er for den nevne kvinnens hud eller rådet damen med slitt hår å ta en tur til frisøren for en vurdering. Mens disse private selgerne er KUN ute etter å selge sine produkter og driter i om det ikke passer hver enkelte kunde. 

Anonymkode: c3368...413

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må bare holde på så lenge jeg slipper å kjøpe noe. Men er veldig negativt å ha på CV’en om man ikke har sluttet med det. Jeg vil ha folk med fokus på jobb ansatt. 

Anonymkode: bcd0e...687

Skrevet

Jeg tenker de er enkle mennesker som er lett å påvirke - ellers ville de ikke blitt sugd inn i denne kultaktige bedriften. 

Anonymkode: 3df37...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...