Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Har Herbalife endret seg de siste ti årene? Altså, er det mindre humbug idag enn tidligere? Vet om noen som har en mastergrad, og som er frelst av Herbalife. Mener at HL har totalendret livet hennes, hun har det så mye bedre nå, slankere, og ønsker selvfølgelig at alle andre skal få opp øynene og kjøpe dette. Grunnen til at jeg nevner det at hun har mastergrad er fordi de som har det som regel har opparbeidet seg en analytisk og kritisk refleksjonsevne... Og jeg er fordomsfull når jeg da blir meget skeptisk til denne personen når hun er HL-frelst. Hvertfall når hun kaller seg "life coach", noe jeg tror alle distributører i HL gjør. Eller er faktisk HL kjempebra? Hva tenker du om Herbalife-selgere? Spy ut dine fordommer, vi er alle klar over at det er fordommer.. Vi har jo ikke rett🙂 Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Har selv solgt det og ble litt "bitt av basillen " . Det er en forholdsvis lett måte å komme seg ned i vekt på, men det er med dette som med mange andre produkter- idet man begynner på vanlig mat igjen, så flyr kiloene opp. Pulveret er heller ikke så bra for fordøyelsessystemet vårt, noe som man ikke blir opplyst om, før man sitter der med treg mage ,plutselige hemoroider og blødninger fra endetarmen. En god del av de som bruker pulveret, må i tillegg gå fast på avføringsmidler , noe de gjerne aldri hatt behov for før og det sier vel også litt om hvor lite fiber det egentlig er i disse shakene. Det finnes en hel del som er noenlunde bra med HL og en mye større del som ikke er fullt så bra. Det finnes mange som tilslutt innser dette og som slutter som selvstendige selgere, fordi man ikke kan stå inne for det man prøver å prakke på andre, men så er der noen som lever og ånder for dette og som tror blindt på det de selger. Jeg vet at jeg er ferdig i HL og det er også personen over meg i systemet. Og så har man igjen de som lever og ånder for det, vil jo alltid gjøre hva som helst for å rekruttere folk, for noen tjener faktisk penger på rekrutteringen. Anonymkode: 82f82...898
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Jeg er kjempekritisk, jeg er helt sikker på at Herbalife-selgere nok tror på det selv, men jeg tror de tror enda mer på pengene. Jeg tror også at de er litt naive, kanskje, og at de har latt seg suge inn i organisasjonen. Anonymkode: 65942...722
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kjempekritisk, jeg er helt sikker på at Herbalife-selgere nok tror på det selv, men jeg tror de tror enda mer på pengene. Jeg tror også at de er litt naive, kanskje, og at de har latt seg suge inn i organisasjonen. Anonymkode: 65942...722 Nettopp Anonymkode: 82f82...898
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 .. Det ser litt "livets harde skole" ut å gå med pins på skjorta som det står "life coach" på, signert av Herbalife under. Hvorfor i all verden gjør noen med høy utdannelse det Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Jeg lurer veldig på hva de har gjort for å få tittelen life coach, noen som vet? Er det bare alle kalles automatisk? Anonymkode: 4b99a...62e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lurer veldig på hva de har gjort for å få tittelen life coach, noen som vet? Er det bare alle kalles automatisk? Anonymkode: 4b99a...62e Jeg vet om ei som har fått den tittelen, og det er en rusmisbruker som har mistet omsorgen for barna hennes, hun har sittet i fengsel også... Eh nei takk, ønsker virkelig ikke "life coaching" fra deg 🤣 Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 Lavkvalitetsprotein med en pris som ikke ligner grisen. Nei takk! Anonymkode: b2432...d93
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #9 Skrevet 22. mars 2020 Kjenner en som solgte produkter. Varene var visstnok både for å gå opp i vekt, og ned. Personen forfektet også viktigheten av å spise «rene» produkter, som feks ekte smør, og å unngå farsemat, posemat og lignende. Pulver på pose, og barer som inneholdt sagmugg og e-stoffer var likevel hovedingrediensen i denne «dietten» Helt idiotisk. Anonymkode: 92b1d...b18
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #11 Skrevet 22. mars 2020 Akkurat nå, tante grusom master of law skrev: Tenker de er meget enkle. Ja, som de fleste andre som går på sånne nettverksalg-prosjekt. Anonymkode: 7dd00...98d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #12 Skrevet 22. mars 2020 Idioter alle mann.... Anonymkode: acaec...d0b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #13 Skrevet 22. mars 2020 Om du var arbeidsgiver, ville du ansatt en som var Herbalife-selger? Jeg tenker da i jobber hvor du skal jobbe med mennesker i kritiske situasjoner, og på en måte drive veiledning Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #14 Skrevet 22. mars 2020 Hadde en svært ubehagelig opplevelse med en på toppen av pyramiden. Han hadde mange selgere under seg og prøvde å selge meg dette pulverdritet ved å late som om han hadde fagkunnskap ... Han mente man kunne gi det til spedbarn!! Det hadde visst han gjort til sin egen sønn. Jeg spurte om han var utdannet ernæringsfysiolog eller helsesykepleier og dermed kunne stå inne for det.. Men nei... var jo bare common sense i følge han. Han ble hissig når jeg spurte om at herbalife hadde blitt dømt for pyramidespill i Nederland. Da ble han hissig. Jeg opplevde det hele som en sekt hvor pulveret omtrent kunne kurere kreft.. sjukeste jeg har vært borti. Vi ække ment for flytende føde... da hadde vi ikke fått tenner... Anonymkode: 03541...d7a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #15 Skrevet 22. mars 2020 ... Hvordan i all verden greier de å rekruttere HØYT UTDANNET folk da? Skjønner virkelig ikke! Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #16 Skrevet 22. mars 2020 Dette er er av bevisene på det jeg har påstått hele tiden; det at man har en mastergrad betyr bare at man har gått lenge på skole, det betyr ikke nødvendigvis at man er smart. Anonymkode: 090bc...ac0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #17 Skrevet 22. mars 2020 Jeg ser ned på hver eneste en av dem. Anonymkode: 3e4af...27f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #18 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hadde en svært ubehagelig opplevelse med en på toppen av pyramiden. Han hadde mange selgere under seg og prøvde å selge meg dette pulverdritet ved å late som om han hadde fagkunnskap ... Han mente man kunne gi det til spedbarn!! Det hadde visst han gjort til sin egen sønn. Jeg spurte om han var utdannet ernæringsfysiolog eller helsesykepleier og dermed kunne stå inne for det.. Men nei... var jo bare common sense i følge han. Han ble hissig når jeg spurte om at herbalife hadde blitt dømt for pyramidespill i Nederland. Da ble han hissig. Jeg opplevde det hele som en sekt hvor pulveret omtrent kunne kurere kreft.. sjukeste jeg har vært borti. Vi ække ment for flytende føde... da hadde vi ikke fått tenner... Anonymkode: 03541...d7a Der sa du det jeg ville skrive selv, sekt tendensen er der i aller høyeste grad. Siden jeg har vært en del av dette "spillet" , så er det te noe jeg selv opplevde den korte tiden jeg var "med i gjengen" Anonymkode: 82f82...898
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #19 Skrevet 22. mars 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er er av bevisene på det jeg har påstått hele tiden; det at man har en mastergrad betyr bare at man har gått lenge på skole, det betyr ikke nødvendigvis at man er smart. Anonymkode: 090bc...ac0 En idiot er en idiot. En utdannet idiot er en avansert idiot. (Bare for ordens skyld, altså, det er ikke deg jeg sikter til, jeg er helt enig med deg) Anonymkode: 0279e...c22
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #20 Skrevet 22. mars 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: En idiot er en idiot. En utdannet idiot er en avansert idiot. (Bare for ordens skyld, altså, det er ikke deg jeg sikter til, jeg er helt enig med deg) Anonymkode: 0279e...c22 Just presis! (Jeg skjønte det.) Anonymkode: 090bc...ac0
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #21 Skrevet 22. mars 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Om du var arbeidsgiver, ville du ansatt en som var Herbalife-selger? Jeg tenker da i jobber hvor du skal jobbe med mennesker i kritiske situasjoner, og på en måte drive veiledning Anonymkode: 9e676...53b Nei, for de vil alltid proritere sin egen "fritidsbutikk" Anonymkode: 7dd00...98d
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2020 #22 Skrevet 22. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Der sa du det jeg ville skrive selv, sekt tendensen er der i aller høyeste grad. Siden jeg har vært en del av dette "spillet" , så er det te noe jeg selv opplevde den korte tiden jeg var "med i gjengen" Anonymkode: 82f82...898 Akkuarat sånn var det i "Natures own" - pyramiden før også. Anonymkode: 7dd00...98d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2020 #23 Skrevet 23. mars 2020 Om det er et pyramidespill, hvorfor er det da lov i Norge? Anonymkode: 9e676...53b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2020 #25 Skrevet 3. mai 2020 Til deg som lurer på om Herbalife er noe: les denne tråden Anonymkode: 9e676...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå