Gå til innhold

Slapp av!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korona er her for å bli for en stund! Om du er i risikosonen så ta forholdsregler. Men som sagt, dette er en test på oss alle. 

De som vil overleve vil overleve og de som ikke var ment til det vil dø. 

Norge har vært et land som ingenting vondt skjer i, siden andre verdenskrig,  nå er det på tide vi kjenner på hvor godt vi har det.

De med barn og det som er som er i risikosonen skjønner jeg at må ta forholdsregler, men resten av oss bør leve som normalt. 

Om mange av oss dør så er det meningen. Ikke tro vi er utelatt fra krise fordi vi bor i Norge. Vi har hatt det altfor bra og dette var Gud og moder jord sin måte å fortelle oss at vårt avslappa liv er ferdig. 

Folk tar helt av og det er tull, alt vi beskytter oss mot nå vil skje uansett, og det er greit. 

Slapp av folkens, ta det som det kommer. 

Anonymkode: d5977...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa hun som velger å ha ubeskyttet sex med flere forskjellige fremmede hver uke...

Det du sier blir ikke riktig selv om du oppretter en egen tråd om det.

Anonymkode: 5a7d7...173

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sa hun som velger å ha ubeskyttet sex med flere forskjellige fremmede hver uke...

Det du sier blir ikke riktig selv om du oppretter en egen tråd om det.

Anonymkode: 5a7d7...173

Haha, men da ser kanskke flere hvor idiotisk dette opplegget har blitt.

Jeg har ikke sex med fremmede hver uke, skjer sjeldent egentlig, men om det skjer i korona uker så spiller det ingen rolle. Og egentlig får du vel kjefte på de som kommer hit, jeg drar jo ingen steder. Jeg overholder absolutt alle regler som har blitt satt. Jeg er er jo bare hjemme, bortsett fra en sjelden butikktur. Så du kan rulle inn beskyldningene dine

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Korona er her for å bli for en stund! Om du er i risikosonen så ta forholdsregler. Men som sagt, dette er en test på oss alle. 

De som vil overleve vil overleve og de som ikke var ment til det vil dø. 

Norge har vært et land som ingenting vondt skjer i, siden andre verdenskrig,  nå er det på tide vi kjenner på hvor godt vi har det.

De med barn og det som er som er i risikosonen skjønner jeg at må ta forholdsregler, men resten av oss bør leve som normalt. 

Om mange av oss dør så er det meningen. Ikke tro vi er utelatt fra krise fordi vi bor i Norge. Vi har hatt det altfor bra og dette var Gud og moder jord sin måte å fortelle oss at vårt avslappa liv er ferdig. 

Folk tar helt av og det er tull, alt vi beskytter oss mot nå vil skje uansett, og det er greit. 

Slapp av folkens, ta det som det kommer. 

Regner med at du stiller deg først i køen da

Anonymkode: 0584c...515

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Regner med at du stiller deg først i køen da

Anonymkode: 0584c...515

Å jada, jeg dør gjerne jeg nå. Det er helt greit, om jeg kan ta over plassen til en annen så gjør jeg det, men desverre så kan jeg ikke det. 

Om det er meningen at jeg skal dø av dette så gjør jeg det 

Skrevet

Du har faktisk ikke skjønt filla av hva tiltakene som blir gjort handler om? 

Leser du ikke aviser? Ser du ikke nyhetssendinger? Snakker du ikke med folk?

At du har er dødsønske gir deg ikke rett til å spre viruset. Du er en elendig unnskylding av et menneske. 

Anonymkode: 0bebe...4c7

Skrevet

Hvorfor sitter du her en lørdagskveld hvis du har så mye sex hele tiden?

Anonymkode: 53275...021

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å jada, jeg dør gjerne jeg nå. Det er helt greit, om jeg kan ta over plassen til en annen så gjør jeg det, men desverre så kan jeg ikke det. 

Om det er meningen at jeg skal dø av dette så gjør jeg det 

Du er jo idiot. Det er ikke skjebne, men smitte, som avgjør. Og smitte kan stoppes.

Anonymkode: 00489...10e

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, men da ser kanskke flere hvor idiotisk dette opplegget har blitt.

Jeg har ikke sex med fremmede hver uke, skjer sjeldent egentlig, men om det skjer i korona uker så spiller det ingen rolle. Og egentlig får du vel kjefte på de som kommer hit, jeg drar jo ingen steder. Jeg overholder absolutt alle regler som har blitt satt. Jeg er er jo bare hjemme, bortsett fra en sjelden butikktur. Så du kan rulle inn beskyldningene dine

Du er rett og slett bare dum hore?

Anonymkode: dc3c2...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...