Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Var helt tilfeldig at jeg tok en graviditetstest som jeg hadde liggende fra forrige svangerskap. Etter å plutselig ha mistet mensen/småblødningene, hatt smerter nederst i magen og korsryggen noen dager, i tillegg til å være et snev av kvalm/følsom på lukt var jeg så vidt innom tanken om å være gravid. Men siden jeg har hormonspiral slo jeg fra meg muligheten for det. Men når jeg kom over en graviditetstest som låg i skuffen, tenkte jegvat jeg kunne jo sjekke for sikkerhets skyld....meen jeg ble ikkje noe roligere av det. Synes at ej ser en svak strek eller skyggestrek?!🤔 Eller er det paranoia som spiller meg et puss? Legger ved et orginal bilde og et i svart/hvit Anonymkode: 5318f...9e5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Ikke skygge, den har jo farge. Anonymkode: 721f0...231
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Men det er vel veldig liten sjanse å bli gravid med hormonspiral? Har bare hatt min i 1 år, så det kan ikke være at den er utgått/for "gammel" heller😳 huff, får kjøpe en ny test på mandag... Anonymkode: 5318f...9e5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Streken var no ganske rosa ja 👶 Anonymkode: 281a5...33b
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 😨 Hjelp, den ser jo svak positiv ut!!! Oppdater oss, vær så snill!! (Hilsen en annen som har spiral...) Anonymkode: 1aeb6...c2f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Ja, denne ser mistenkelig positiv ut... Ta en ny i morgen! Anonymkode: ad75c...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå