Gå til innhold

Snakk om å ødelegge barna sine da!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt riktig. Hvis du har vært i krisemodus siden Utøya er det ikke rart ungen din har vedvarende klump i magen, det er jo som å leve i en dommedagssekt.

Anonymkode: 0dc8b...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er helt riktig. Hvis du har vært i krisemodus siden Utøya er det ikke rart ungen din har vedvarende klump i magen, det er jo som å leve i en dommedagssekt.

Anonymkode: 0dc8b...489

Og det skulle ikke være anonymt.

Anonymkode: 0dc8b...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Og det skulle ikke være anonymt.

Anonymkode: 0dc8b...489

Jøss, er jeg full?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte med en gang på Valdres-saken😪 Håper hun mora her får hjelp 

Anonymkode: 6baea...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår henne. Ikke hamstringen etter Utøya (for meg var det så fjernt at jeg ikke har noe forhold til det annet enn at det var veldig trist at så mange ble drept), men jeg forstår at hun med astmasykt barn ikke anser det som trygt å være i Oslo.

Anonymkode: 615ff...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KellyTaylor skrev:

Er lørdag tross alt🥳

Du sier noe. Da skal vi jamen åpne en flaske, siden jeg bommer på tastene uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres jo ikke psykisk frisk ut. Og enn så lenge er det ingen barn under ti år som har dødd av korona, "under utredning for astma" eller ikke.

Anonymkode: bcfbb...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shitt... snakk om å overføre frykt til barna😨 Ungene vil jo få angst å kunne slite resten av livet?! Helt sprøtt... Rart hu ikke ser det av sitt eget innlegg.

Anonymkode: 41959...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lukte lang vei hvor den stakkars ungen har fått all frykten fra

Anonymkode: 54009...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er bare trist lesing. Her burde Dagbladet ha beskyttet denne moren mot henne selv, mer enn å bare anonymisere henne. Hun gir så mye informasjon at de som kjenner henne vil vite hvem det dreier seg om.

Mor sliter helt tydelig med ubehandlet angst, og synes å ha overført dette til sine barn. Ikke rart barna ikke takler dette når mor har levd i krisemodus i så mange år selv.

Barna hennes trenger hjelp, og mor selv trenger hjelp. En hjelp de ikke kan få i Hallingdal.

Anonymkode: 5c243...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ikke rart dette barnet har slitt med nattesøvnen stakkars. Her høres det ut til at mor har forberedt seg selv og familien på dommedag og evt død i lang tid. Stakkars barn. Dette barnet høres jo ut til å være over gjennomsnittet bekymret, nærmest angstpreget. Det mor gjør er ikke å beskytte barna men hun skaper unødvendig mye angst og redsel hos sine små. Jeg har selv barn med astma og jeg vet at de blir dårlige om de blir syke. Ved influensa er de veldig astmasyke stakkars.  Men de er barn og det er min plikt som mor å ikje skape unødvendige bekymringer. De er ikke redde selv om de vet hvorfor de ikke får leke med venner eller være med på butikken f.eks.

Anonymkode: d2cd2...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Huff, dette er bare trist lesing. Her burde Dagbladet ha beskyttet denne moren mot henne selv, mer enn å bare anonymisere henne. Hun gir så mye informasjon at de som kjenner henne vil vite hvem det dreier seg om.

Mor sliter helt tydelig med ubehandlet angst, og synes å ha overført dette til sine barn. Ikke rart barna ikke takler dette når mor har levd i krisemodus i så mange år selv.

Barna hennes trenger hjelp, og mor selv trenger hjelp. En hjelp de ikke kan få i Hallingdal.

Anonymkode: 5c243...1bc

Hei Dr. Phil 😍

Anonymkode: e02fa...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenkte jeg. Det er jo mora som er problemet her. Stakkars unge. 

Anonymkode: 19737...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei Dr. Phil 😍

Anonymkode: e02fa...da5

Sunn fornuft og allmennkunnskap er mer enn nok til å forstå det ut fra det den moren skriver.

Anonymkode: 5c243...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar Dagbladet kjenner skribentens identitet. Her bør man melde bekymring til barnevernet. Snakk om å videreføre sin frykt til barna!! Man ønsker vel ikke en ny Valdres-sak?

Anonymkode: 7f49e...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smått utrolig hva avisene slipper gjennom av historier. Denne damen burde ikke fått spalteplass og burde definitivt fått et foreldrekurs. Milde Maria!

Anonymkode: d865a...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg antar Dagbladet kjenner skribentens identitet. Her bør man melde bekymring til barnevernet. Snakk om å videreføre sin frykt til barna!! Man ønsker vel ikke en ny Valdres-sak?

Anonymkode: 7f49e...9e1

Jeg er enig med deg, dette burde aldri blitt publisert og Dagbladet burde meldt dette til barnevernet!

Det kan også sies å være brudd på Vær Varsom-plakaten.

Dette er for dårlige vurderinger av Dagbladet.

Anonymkode: 5c243...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke bare det at hun følte datteren kunne dø i Oslo da, de koste seg faktisk også. Det er viktig å tenke på. 

Anonymkode: 06297...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det var jo ikke bare det at hun følte datteren kunne dø i Oslo da, de koste seg faktisk også. Det er viktig å tenke på. 

Anonymkode: 06297...050

Det er jo ikke så rart, for når mamma slapper av så merker jo barnet det

Anonymkode: 54009...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kos kan være angstdempende og virke positivt inn på immunforsvaret. Skal ikke kimse av kos.

Anonymkode: 06297...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/derfor-trosser-jeg-hytteforbudet/72277293
 Du har virkelig feilet som mor hvis du har påført barna dine så store psykiske traumer som det beskrives her. Normale mennesker laget seg ikke en kriseplan og hamstret mat etter utøya!

Anonymkode: b0951...c54

Gæren kjerring. Ødelegger ungene. 

Anonymkode: 98a2f...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...