Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Er dere mest hjemme i egen hage eller farter dere i skogen, stranda osv? Vi har holdt oss hjemme i hagen, vært ute å gått på jordet en dag og en dag på sykkeltur.. Ser på fb, instgram og Snap at mange er i skogen og ved stranda..Det kunne jeg tenkt meg og,men da er det stor sjanse for å treffe masse folk så derfor holder vi oss hjemme..Treffer vi kjentsfolk og ungene klassekamerater så hadde det jo blitt prating/leking.. Anonymkode: 5b149...1d2
Optatium Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Klart vi er i skogen. Skogen er stor nok for alle, i alle fall her jeg bor😅 Men velger ikke de største turstiene, går litt avsidesliggende stier i stedet. Var fire timer i skogen i går, grilla og kosa oss, så ikke en sjel.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 3 minutter siden, Optatium skrev: Klart vi er i skogen. Skogen er stor nok for alle, i alle fall her jeg bor😅 Men velger ikke de største turstiene, går litt avsidesliggende stier i stedet. Var fire timer i skogen i går, grilla og kosa oss, så ikke en sjel. Her er det ikke så mange plasser å gå utenom turstiene og de er veldig populær,så alltid masse folk! Det samme med stranda, der har de lagd til bålplassså der samles folk.. Hi Anonymkode: 5b149...1d2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Vi har vært i Frognerparken i dag, nok plass til alle, selv om vi skal holde et par meters klaring. Møtte både venner av oss og til barna, men vi bare vinket og hilste på avstand, så klart. Anonymkode: aa759...dee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 Har ikke hage. Går tur i skogen eller til stranda, ja, absolutt. Det har ikke vært noe problem med mye folk, bortsett fra da vi gikk til Østensjøvannet her om dagen - der var det i overkant tettpakket, så da gikk vi en annen sti. Men er vel typisk der, Sognsvann og et par andre av de mest populære "rundt vann-løypene" det kan bli et problem. Anonymkode: ad087...544
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 Bor i blokk, så har ikke hage, men bor tjue meter unna turløyper og skog og lysløypa. Skal ut på tur nå. Frisk luft må man ha. Anonymkode: dbca9...2d5
sug lut Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 I Oslo er det god plass i skogen alltid, om man ikke er så smalspora at man kun kan gå turveien rundt Sognsvann, og god plass langs sjøen om man går tidlig nok.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #8 Skrevet 21. mars 2020 Vi har vært på tur i nabolaget. Noen små topper i nærheten. Ellers er vi i hagen. Sitter ute i sola nå. Deilig! Anonymkode: ea2f8...c88
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #9 Skrevet 21. mars 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dere mest hjemme i egen hage eller farter dere i skogen, stranda osv? Vi har holdt oss hjemme i hagen, vært ute å gått på jordet en dag og en dag på sykkeltur.. Ser på fb, instgram og Snap at mange er i skogen og ved stranda..Det kunne jeg tenkt meg og,men da er det stor sjanse for å treffe masse folk så derfor holder vi oss hjemme..Treffer vi kjentsfolk og ungene klassekamerater så hadde det jo blitt prating/leking.. Anonymkode: 5b149...1d2 Vi var på ski. Så ca 30 personer i løpet av dagen, alle var minst ti meter fra oss. Kun familier som holdt sammen. Så det er ingen fare. Større fare å bare være hjemme. Anonymkode: e1f45...f3f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #10 Skrevet 21. mars 2020 Ute både i hage og skog. Har ikke vært på stranda. Holder god klaring til andre. Anonymkode: 11d2e...b05
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #11 Skrevet 21. mars 2020 Er masse ute. Går, sykler og jogger. Er heldige og har egen strand. Anonymkode: db0b3...674
*Miss Marple* Skrevet 21. mars 2020 #12 Skrevet 21. mars 2020 Mye ute på tur, ellers så hadde vi titlet. Går på ski, langs veien og i skogen. Hilser på folk, men både små og store vet at vi må holde avstand.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #13 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Her er det ikke så mange plasser å gå utenom turstiene og de er veldig populær,så alltid masse folk! Det samme med stranda, der har de lagd til bålplassså der samles folk.. Hi Anonymkode: 5b149...1d2 Ingen plasser å gå utenom turstiene ? Seriøst ? Klarer dere ikke å gå i terreng ? Anonymkode: 052d2...07d
KellyTaylor Skrevet 21. mars 2020 #14 Skrevet 21. mars 2020 Ute i skogen og ved sjøen . Har gått 2 mil i dag og fått farge i kinnene
Ileus Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 Er på skogsturer med ungene når jeg har fri, de har godt av å bevege seg litt. Nesten ikke sett noen andre der vi har vært.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #16 Skrevet 21. mars 2020 Bor i Oslo. Ute både i skogen og ved sjøen. Har ikke vært sammenstimlinger der vi har vært. Har møtt kjente, vi hilser, veksler er par setninger og fortsetter. Alle bør komme seg ut! Anonymkode: 51fb9...fb3
prekæs Skrevet 21. mars 2020 #17 Skrevet 21. mars 2020 (endret) Går gjerne ut, men vet hvor jeg ikke bør eller orker være til enkelte tider. Nok natur å ta av. Endret 21. mars 2020 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #18 Skrevet 21. mars 2020 Vi er masse ute på tur. Uten at vi trenger å anstrenge oss, er det stort sett mer enn 1 km eller 1 mil i mellom folk her på Finnmarksvidda Møter vi noen på skisporet blir vi så engstelige at vi slutter å puste, så smittefaren er minimal 😜 Anonymkode: 2416a...061
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #19 Skrevet 21. mars 2020 Ja. Masse ute! Det er kjempegodt for kropp og sjel. Anonymkode: cae5a...370
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #20 Skrevet 21. mars 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Er dere mest hjemme i egen hage eller farter dere i skogen, stranda osv? Vi har holdt oss hjemme i hagen, vært ute å gått på jordet en dag og en dag på sykkeltur.. Ser på fb, instgram og Snap at mange er i skogen og ved stranda..Det kunne jeg tenkt meg og,men da er det stor sjanse for å treffe masse folk så derfor holder vi oss hjemme..Treffer vi kjentsfolk og ungene klassekamerater så hadde det jo blitt prating/leking.. Anonymkode: 5b149...1d2 vi har vert litt i fotball bingen ellers stort ssett hjemme Anonymkode: 2bf88...4e0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #21 Skrevet 21. mars 2020 Vi går masse på tur i skogen. Det er en del folk, men null problem å gå et stykke ut av stien når vi passerer noen. Har møtt et par klassekamerater, men de vet at de skal holde avstand og at dette gjelder for venner også, så de har kun sagt hei til hverandre og holdt seg sammen med hver sin familie. Anonymkode: 112f5...5b0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #22 Skrevet 21. mars 2020 Går turer i marka. Anonymkode: e58a8...f75
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #23 Skrevet 21. mars 2020 Det er sjelden jeg har vært så glad for å bo så usentralt til som nå. En endevei på kysten. Vi har milevis med turterreng bak huset, fjære uten andre mennesker. Det er bare å slippe barna ut uten å bekymre seg for at de skal treffe andre. Skulle det dukke opp en annen turgåer, er det bare å trekke litt unna. Anonymkode: 8ffdd...d17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå