Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Jeg så på en sånn rekkamesnutt på Facebook hvor det var en mørkhudet dame som fikk på noen ansiktskremer og en ansiktsbehandling. Reklamevideo selvsagt. Mens jeg så på den så datt det ut av meg: fy søren for en flott farge på huden hun hadde! Minnet meg om gull! Ikke gul-gull, men glinsende, vakker og dyp. Virkelig vakker hud hadde hun! Da stakk det fra min tenåring at det ikke var lov å si! At det var rasistisk! Nå har jeg kanskje blitt gammel. Men var dette rasistisk? Anonymkode: 65f8f...cd5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 Rasistisk å si at noen har flott farge på huden?? Nå må altså Generasjon Krenkelse ta seg en bolle 🤦♀️😅 Anonymkode: 99d54...0d0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Min yngste klarer ikke å beskrive ei jente i klassen som er fra Kina. Han skulle forklare hvem det var, og etter en masse utenomsnakk og litt om at hun har langt hår, så sa jeg «åja, det er hun med asiatisk utseende,» og da ble han helt beklemt. «Ja, akkurat henne, men jeg ville ikke si det sånn!» Lurer på hvem som har plantet dette i ham. Selv har jeg samisk utseende og er ikke redd for å si det høyt. Anonymkode: b59c8...9c4
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 Ja jeg skjønte ikkeno 😛 Kunne ikke helt forstå hvor det var rasistisk å syntes at hun hadde en flott hud! Og ja, dte var kanskje fargen som gjorde den så flott! Men den ble godt støttet av gløden og tonen også. Den var rett og slett nydelig 😍 Anonymkode: 65f8f...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå