Gå til innhold

Dere som er redd for italienske tilstander

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk ❤️

Anonymkode: 22777...f16

Skrevet

Ja, nettopp fordi vi gjør tiltak kan vi unngå italienske tilstander. Hvis vi slipper opp og lar folk omhås som vanlig vil det ikke ta lang tid før vi er der. Vi fikk startet forberedelsene tidligere enn dem, men vk må fortsette helt til faren er over. 

Anonymkode: df583...3bf

Skrevet

Får se hvordan det går i Storbritannia de nærmeste dagene. Det begynner det å bli hårete, særlig i London. 

Anonymkode: 2f579...cbb

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får se hvordan det går i Storbritannia de nærmeste dagene. Det begynner det å bli hårete, særlig i London. 

Der trodde de jo lenge at det var bedre å bare få det unna, flest mulig smittet på kortest mulig tid og ferdig med det liksom. 

Tror ikke de så for seg at det skulle bli så galt.... 

Anonymkode: 6cf2e...a7f

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kina kastet seg rundt og bygde store akuttsykehus på få dager med plass til tusenvis av pasienter.

London har valgt å bygge likhus...

Anonymkode: 48914...eb5

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kina kastet seg rundt og bygde store akuttsykehus på få dager med plass til tusenvis av pasienter.

London har valgt å bygge likhus...

Jaha... Så de ØNSKER at folk skal dø? Er det noen som tror på overbefolkning som sitter ved makten der?

Anonymkode: ffddc...d37

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jaha... Så de ØNSKER at folk skal dø? Er det noen som tror på overbefolkning som sitter ved makten der?

Jeg tror ikke de ønsker at folk skal dø. Jeg tror de har satt menneskeverd litt på siden og så bare forberedt seg på følgene av det.

Det er jo litt ironisk, synes du ikke? At Kina, som er kjent for å ha svært dårlig syn på menneskeverd og menneskerettigheter bygger sykehus for tusenvis av pasienter... mens en av våre naboland, som liksom skal være så mye mer opptatt av menneskeverd og -rettigheter velger å bygge likhus... Jeg synes det blir merkelig å se det i sammenheng.

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke de ønsker at folk skal dø. Jeg tror de har satt menneskeverd litt på siden og så bare forberedt seg på følgene av det.

Det er jo litt ironisk, synes du ikke? At Kina, som er kjent for å ha svært dårlig syn på menneskeverd og menneskerettigheter bygger sykehus for tusenvis av pasienter... mens en av våre naboland, som liksom skal være så mye mer opptatt av menneskeverd og -rettigheter velger å bygge likhus... Jeg synes det blir merkelig å se det i sammenheng.

Det viser at Storbritanniærne ikke er bedre enn kinesærne... :P :o 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det viser at Storbritanniærne ikke er bedre enn kinesærne... :P :o 

Det tror jeg det er for tidlig å konkludere med. Det er jo en del som kan tyde på at tallene vi har fått fra Kina kanskje ikke stemmer heller.

Men jeg tror det er store eksperiment de holder på med både i England og Sverige, selv om de også nå er begynt å innføre tiltak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...