Gå til innhold

Samværforelder og tlf kontakt. Små barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datteren min annen hver helg. Jeg mener jeg burde kunne ringe henne hver morgen og kveld minst. Mer om jeg må avlyse samvær. Mor er vansklig og kranglete og synes ikke dette er greit. Vi er i rettsmøteprosess og jeg har prøveperiode med opptrapping til en overnatting etter hvert og da synes jeg det er mors plikt å sørge for kontakten blir oppretholdt og det er hennes ansvar at datteren min har godt forhold til meg. Hvordan får jeg henne til å skjønne hun er urimelig her?

Anonymkode: efc39...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ringe 2 ganger om dagen er jo litt voldsomt da

Anonymkode: f5471...41f

Skrevet

Hvorfor det? Er min egen datter. Klart hun har lyst til å snakke med sin egen far. Synes ikke det er urimelig. Viktig med korte hyppige tlf eller videosamtaler ettersom 5 åringer gjerne ikke kan sitte rolig å ha en lang samtale.

Anonymkode: efc39...4cd

Skrevet

Når barnet er stort nok til å kunne ringe deg uten at mor må blandes inn så kan du lage egne avtaler med ditt barn. Å kreve at mor skal tilrettelegge for 2 samtaler i døgnet kan du ikke kreve. Dette må mor ville gjøre av egen vilje, og siden dere er i en rettsprosess så virker det ikke som om dere har en god tone, noe som er nødvendig dersom du ønsker hjelp fra mor. 

Anonymkode: 9dd13...816

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...