Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #1 Skrevet 21. mars 2020 Leste i Aftenposten at de har spart mellom seks og sju tusen milliarder. At krisa nå gir de økonomisk kapasitet til å vokse enda mer og verden vil bli avhengig av deres produksjon. De tenker langsiktig og at om noen tiår er de der. Får helt frysninger av fyren. Jeg er så redd han at jeg nesten er redd for å skrive navnet hans på nett. Han minner om ei krokodille som ligger helt i ro, lenge. For så å gå til angrep. Anonymkode: f27a1...524
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #2 Skrevet 21. mars 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste i Aftenposten at de har spart mellom seks og sju tusen milliarder. At krisa nå gir de økonomisk kapasitet til å vokse enda mer og verden vil bli avhengig av deres produksjon. De tenker langsiktig og at om noen tiår er de der. Får helt frysninger av fyren. Jeg er så redd han at jeg nesten er redd for å skrive navnet hans på nett. Han minner om ei krokodille som ligger helt i ro, lenge. For så å gå til angrep. Anonymkode: f27a1...524 Ironisk nok så betyr Vlad i mir nettopp, "verdenshersker" ("herre over verden") på russisk. Han er en iskald psykopat. Anonymkode: dca87...778
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #3 Skrevet 21. mars 2020 Han har jeg vært redd for lenge. Han er en tikkende bombe. Også har vi han galningen over dammen i vest som ikke gjør det noe bedre Anonymkode: 03561...08a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #4 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Leste i Aftenposten at de har spart mellom seks og sju tusen milliarder. At krisa nå gir de økonomisk kapasitet til å vokse enda mer og verden vil bli avhengig av deres produksjon. De tenker langsiktig og at om noen tiår er de der. Får helt frysninger av fyren. Jeg er så redd han at jeg nesten er redd for å skrive navnet hans på nett. Han minner om ei krokodille som ligger helt i ro, lenge. For så å gå til angrep. Anonymkode: f27a1...524 Da har han jammen ligget lenge allerede, for han har nå vært ved makten i 20 år. Anonymkode: ea41e...ebf
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #5 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ironisk nok så betyr Vlad i mir nettopp, "verdenshersker" ("herre over verden") på russisk. Han er en iskald psykopat. Anonymkode: dca87...778 Tull. MIR betyr fred. Vladimir betyr fredsprins. Ikke at navnet har noe å si, Lenin het det samme. Anonymkode: ea41e...ebf
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #6 Skrevet 21. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Da har han jammen ligget lenge allerede, for han har nå vært ved makten i 20 år. Anonymkode: ea41e...ebf Ja, ligger fortsatt nesten ubemerket. Men ting skjer. Den økonomiske veksten i hans konto og vennekrets er vulgær, mens resten av Russland sliter. Jeg tror han har en plan. Nå kan han sitte til 2036, så fyren kan ha mange år igjen. Så er det bare å krysse fingrene for at jeg ikke får en radioaktiv blomsterbukett på døra etter innlegget😝 Satt litt på spissen.. Anonymkode: f27a1...524
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2020 #7 Skrevet 21. mars 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tull. MIR betyr fred. Vladimir betyr fredsprins. Ikke at navnet har noe å si, Lenin het det samme. Anonymkode: ea41e...ebf Det betyr fred også, ja. Mir betyr både verden og fred. Lening hadde jo det til felles at han ønsket å ta over hele verden. https://ru.wikipedia.org/wiki/Мир_(Земля) Anonymkode: dca87...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå