Gå til innhold

Uansvarlig å la henne trene sammen med to andre venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren på 15 har lyst til å møte to venninner for at de skal trene sammen, utendørs. 

Jeg mener vel strengt tatt nei, når situasjonen er som den er, men skjønner jo at foreldrene til disse to andre jentene tenker annerledes. 

Hva mener dere?

Anonymkode: 36e48...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er uforsvarlig, enkelt og greit.

Anonymkode: 19210...627

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja det er uforsvarlig, enkelt og greit.

Takk. Det samme mener jeg. 

HI

Skrevet

Dette er ikke noe som rammer ungdommer. Så hun trenger ikke bekymre seg. Jeg hadde ikke nektet henne det i alle fall.

Anonymkode: 8301c...d2d

Skrevet

Hvorfor er det uforsvarlig? Bare å holde avstand.

Anonymkode: b37b9...4f8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dette er ikke noe som rammer ungdommer. Så hun trenger ikke bekymre seg. Jeg hadde ikke nektet henne det i alle fall.

Anonymkode: 8301c...d2d

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

Anonymkode: b37b9...4f8

Skrevet

Skal dem jogge en tur og holde avstand, så er det vel greit? 

Anonymkode: 3640b...4b6

Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke henne jeg er redd for, men at hun kan få smitte som hun kan bringe videre. Dette har man jo ingen kontroll på. I vår familie vil det være ganske kritisk hvis far får det, feks. 

Jeg skjønner jo at de vil treffes og sosialiseres, samt røre seg, men skjønner ikke helt at man skal ta sjansen bare fordi man har lyst?

HI

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal dem jogge en tur og holde avstand, så er det vel greit? 

Anonymkode: 3640b...4b6

I teorien høres det greit ut. I praksiss går det ikke. Å løpe på hver sin side av en vei er farlig. Stier er for smale. Skal de løpe etter hverandre kan de ikke høre noe av hva hverandre sier. 

Å løpe med en venninne på en bred skogsbilvei for eksempel kunne kanskje gå. 3 stykker sammen vil i praksiss ikke holde avstand selv om intensjonene er gode.

Skrevet

Min 16-åring har en fast treningskompis. De trener fotball i hagen. Går ikke i dueller, men holdet seg på avstand og trener styrke, pasninger, innlegg etc. Det tenker jeg er greit. Ingen andre i kjernefamilien vår møter andre, så han er det eneste fysiske «kontaktpunktet» vi har med omverdenen. 

Anonymkode: 4dc4c...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...