Gå til innhold

Altså jeg tenker :


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Folk henger seg altfor mye oppi hva andre gjør.. Har full forstårelse for at folk reagerer på at folk er i større grupper, drar på hytta og feirer bursdag,men alvorlig talt, jeg og barnet var ute og gikk tur ,men hold avstand, da fikk vi kjeft av en gammel dame på tarassen sin, at vi var noe jævelig egoister for vi var ute i denne tiden.

Som jeg prøvde jeg forklare var at barnet trengte litt luft mellom alt skolearbeidet,men ingen forstårelse fra den kanten.

flere som opplever at noen overdriver veldig?  og samme dama sa også at jeg måtte gå 1 meter fra barnet mitt, veldig lett når vi bor sammen

Anonymkode: e08fb...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Folk henger seg altfor mye oppi hva andre gjør.. Har full forstårelse for at folk reagerer på at folk er i større grupper, drar på hytta og feirer bursdag,men alvorlig talt, jeg og barnet var ute og gikk tur ,men hold avstand, da fikk vi kjeft av en gammel dame på tarassen sin, at vi var noe jævelig egoister for vi var ute i denne tiden.

Som jeg prøvde jeg forklare var at barnet trengte litt luft mellom alt skolearbeidet,men ingen forstårelse fra den kanten.

flere som opplever at noen overdriver veldig?  og samme dama sa også at jeg måtte gå 1 meter fra barnet mitt, veldig lett når vi bor sammen

Anonymkode: e08fb...5cc

Fy flate, hu kjerringa hadde fått høre det av meg!

Hvis du ikke tuller, så er det jo helt sykt... Selvfølgelig skal dere være ute. Det er fint vær, barn trenger å være ute og bruke kroppen og dere holdt dere unna andre. Virkelig null problem! Kos dere ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, DetYrer said:

Fy flate, hu kjerringa hadde fått høre det av meg!

Hvis du ikke tuller, så er det jo helt sykt... Selvfølgelig skal dere være ute. Det er fint vær, barn trenger å være ute og bruke kroppen og dere holdt dere unna andre. Virkelig null problem! Kos dere ute :)

Ja er helt sant, jeg ville ikke være frekk tilbake,men hadde lyst til og være det. Ja vi koser oss veldig ute hver dag,så lenge det er pent vær

Anonymkode: e08fb...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja er helt sant, jeg ville ikke være frekk tilbake,men hadde lyst til og være det. Ja vi koser oss veldig ute hver dag,så lenge det er pent vær

Anonymkode: e08fb...5cc

Hun høres ut som en som trenger å bli satt på plass i alle fall....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen slike folk her. Vi er mye ute og holder oss unna folk, det går helt fint. 

Anonymkode: ed5bb...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Folk henger seg altfor mye oppi hva andre gjør.. Har full forstårelse for at folk reagerer på at folk er i større grupper, drar på hytta og feirer bursdag,men alvorlig talt, jeg og barnet var ute og gikk tur ,men hold avstand, da fikk vi kjeft av en gammel dame på tarassen sin, at vi var noe jævelig egoister for vi var ute i denne tiden.

Som jeg prøvde jeg forklare var at barnet trengte litt luft mellom alt skolearbeidet,men ingen forstårelse fra den kanten.

flere som opplever at noen overdriver veldig?  og samme dama sa også at jeg måtte gå 1 meter fra barnet mitt, veldig lett når vi bor sammen

Anonymkode: e08fb...5cc

Dette var én gammel dame. En gammel dame som sikkert er redd. Rart ikke du var mere raus. 

Anonymkode: d32e1...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Anonym bruker said:

Dette var én gammel dame. En gammel dame som sikkert er redd. Rart ikke du var mere raus. 

Anonymkode: d32e1...f9f

hvorfor skulle jeg? ja forstår hun er redd,men man må kunne styre seg

Anonymkode: e08fb...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Anonym bruker said:

Ingen slike folk her. Vi er mye ute og holder oss unna folk, det går helt fint. 

Anonymkode: ed5bb...fc5

da er du heldig :)

Anonymkode: e08fb...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette var én gammel dame. En gammel dame som sikkert er redd. Rart ikke du var mere raus. 

Anonymkode: d32e1...f9f

Trenger ikke være raus mot folk som det helt tydelig har rabla for. Man går ikke en meter unna sin nærmeste familie...

Anonymkode: 58da9...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du møtte var etter all sansynlighet en veldig redd dame. Det er synd det gikk ut over deg, men samtidig er det mange som hadde hatt godt av å tenke litt mer selv.

Anonymkode: 5fc9e...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja er helt sant, jeg ville ikke være frekk tilbake,men hadde lyst til og være det. Ja vi koser oss veldig ute hver dag,så lenge det er pent vær

Anonymkode: e08fb...5cc

Jeg synes man kan gi folk litt slækk om dagen, mange er engstelige og litt redde og da kommer det mange ganger ut i litt urimelighet. Jeg fikk selv litt kjeft og en sur tone av en eldre mann på butikken her om dagen. Men det kunne aldri falt meg inn å være frekk tilbake, hva skulle det tjene til?

Anonymkode: b284f...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes man kan gi folk litt slækk om dagen, mange er engstelige og litt redde og da kommer det mange ganger ut i litt urimelighet. Jeg fikk selv litt kjeft og en sur tone av en eldre mann på butikken her om dagen. Men det kunne aldri falt meg inn å være frekk tilbake, hva skulle det tjene til?

Anonymkode: b284f...fd0

Hvorfor skal man være snill mot de som er så frekke? Jeg hadde tvert imot slengt tilbake at snart trenger hun ikke bekymre seg mer overhodet, for da har koronaen tatt kverken på henne. 

Man skal være hyggelig og høflig selv om man er redd altså.

Anonymkode: 06836...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal man være snill mot de som er så frekke? Jeg hadde tvert imot slengt tilbake at snart trenger hun ikke bekymre seg mer overhodet, for da har koronaen tatt kverken på henne. 

Man skal være hyggelig og høflig selv om man er redd altså.

Anonymkode: 06836...dc5

Ja, du om det. Selv foretrekker jeg å ikke oppføre meg som en drittsekk

Anonymkode: b284f...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, du om det. Selv foretrekker jeg å ikke oppføre meg som en drittsekk

Anonymkode: b284f...fd0

Men HI var ikke drittsekk, den gamle skrulla var det. 
Bekymring er ikke god nok grunn til å slutte å oppføre seg sivilisert.

Anonymkode: 58da9...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men HI var ikke drittsekk, den gamle skrulla var det. 
Bekymring er ikke god nok grunn til å slutte å oppføre seg sivilisert.

Anonymkode: 58da9...72f

Jeg har ikke sagt at hi var drittsekk, det var ikke hi jeg siterte og det anonym dc5 ville svart er ikke bare et drittsekksvar, men direkte ondskapsfullt.

Anonymkode: b284f...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute å gått tur vi også. Bare hyggelig folk på veien. Fremmede hilser og smiler mer enn vanlig 

Anonymkode: 2ead8...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sett flere gjenger ungdommer og barn som har gått og lekt sammen, 5-6-7-8 samtidig, vært altfor nære hverandre.

Og så har jeg gått forbi flere familier, ofte to voksne og et eller to barn som går side ved side på gangveien uten mine til å trekke mot ene kanten når de møtte folk. Så jeg går demonstrativt ut i vegbanen eller krysser veien.

Anonymkode: 42d28...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

I dag har jeg sett flere gjenger ungdommer og barn som har gått og lekt sammen, 5-6-7-8 samtidig, vært altfor nære hverandre.

Og så har jeg gått forbi flere familier, ofte to voksne og et eller to barn som går side ved side på gangveien uten mine til å trekke mot ene kanten når de møtte folk. Så jeg går demonstrativt ut i vegbanen eller krysser veien.

Anonymkode: 42d28...67c

Åh så flink du er da! Du burde få medalje for beste korona-politikvinne.

Anonymkode: 06836...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sagt at hi var drittsekk, det var ikke hi jeg siterte og det anonym dc5 ville svart er ikke bare et drittsekksvar, men direkte ondskapsfullt.

Anonymkode: b284f...fd0

Da hadde hun kanskje lært til en annen gang da. Det at du er gammel gir deg ikke fripass til å være idiot.

Anonymkode: 06836...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje hun var redd,men det går an og tenke lengre uansett, jeg var ikke i nærheten av henne uansett og kunne aldri ha smittet henne.

Folk må roe  seg 100% , jeg vet hva jeg gjør og er ikke nær folk, bortsett fra barnet mitt da

Anonymkode: e08fb...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Åh så flink du er da! Du burde få medalje for beste korona-politikvinne.

Anonymkode: 06836...dc5

Er du like enkel som du her forsøker å gi inntrykk av?

At barn og unge går så mange sammen og har tett kroppskontakt vil i disse dager føre til at noen dør.

At andre ikke tenker på å holde avstand vil også føre til at noen dør.

Det er ikke snakk om at det kan skje. Det vil skje!

Jeg foretrekker å unngå folk som bevisst bidrar til smittespredning ved å drite i anbefalinger. De er egoister og fører til at altfor mange i landet vil dø.

Anonymkode: 42d28...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...