Gå til innhold

Hvem omgås dere i disse dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi omgås kun svigers som er pensjonister, og de omgås kun oss. Eldstemann har en korona-venn. Mine foreldre holder seg hjemme da mamma jobber i helsevesenet. 

vi gikk tur en ettermiddag og så flere grupper med damer/familier som gikk tur i lag. Så jeg lurer på hvor mange det er vanlig å omgås, og hvor dere treffes i såfall? 

Anonymkode: f1697...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen.. Vi er en familie på 4 så omgås hverandre.

Anonymkode: 66ad1...e9c

Skrevet

Mange. De på jobb, familier jeg følger opp, politi og helse, familier der det er akutte situasjoner osv. Og egne barn og en venninne av henne, og mora hennes. 

Anonymkode: 743e1...799

Skrevet

Mann og barn omgås hverandre. Jeg omgås med kolleger. 

Anonymkode: 55815...e36

Skrevet

Barna får treffe en venn hver ute og må holde avstand. Mannen måtte innom jobben for å hente noe, men trengte ikke snakke med noen eller komme i nærheten av noen. Jeg har ikke vært utenfor egen eiendom siste uke. I dag må jeg eller mannen handle, men så kan vi holde oss hjemme hele neste uke.

På telefon og skype har vi kontakt med mange.

Anonymkode: 53980...e29

Skrevet

Jeg må jobbe, så jeg omgås masse folk. De to eldste barna mine omgås én venn hver. Mannen min er permittert og er stort sett hjemme med minste. 

Skrevet

Kun vi 4 i familien.men idag tar vi med søskenbarnet til barna på tur

Anonymkode: 793ae...7e3

Skrevet

Ingen, bare kjernefamilien på seks. Vi prater forøvrig litt med leieboeren vår også hvis vi møtes utenfor huset, men det er det. Har mye kontakt med andre via nett da, både store og små, og det gjør at hverdagen føles ganske grei likevel.

Anonymkode: 589b1...aa1

Skrevet

Ingen.

Anonymkode: 576df...e5b

Skrevet

Ingen!

vi 5 har alke hjemmekontor/hjemmeskole. Ingen besøk her. 
eldstemann får treffe kjæresten ute. Kun de to

Anonymkode: c804d...477

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen.. Vi er en familie på 4 så omgås hverandre.

Anonymkode: 66ad1...e9c

Samme her

Anonymkode: 57d6d...1f1

Skrevet

Ingen utenom kjernefamilien. All annen kontakt med jobb, kolleger, slekt og venner er på telefon eller nett.

Skrevet
26 minutter siden, sug lut skrev:

Ingen utenom kjernefamilien. All annen kontakt med jobb, kolleger, slekt og venner er på telefon eller nett.

Samme her. Heldige med været, har vært ute å gått tur hver dag. Har møtt kjentfolk på tur, men da er det hils og kort prat på god avstand. 

Skrevet

Fysisk: Nærmeste familie.

All annen kontakt er via telefon eller messenger. Jeg har gått turer eller gått på ski nesten hver dag denne uka, men skiløypene er tomme og det samme er veien.

Skrevet

Ingen! 

Vi 4 holder oss unna folk i disse tider. Vi er mye ute i hagen og på sykkeltur. Holder avstand. Bare mannen som er i butikken. 

Jeg skjønner ikke at så mange ikke skjønner h or alvorlig dette er. 

ALLE skoler og barnehager er stengte. Men likevel forstår ikke folk at de skal holde seg unna andre. Jeg skjønner det bare ikke. 

Anonymkode: b4993...ac3

Skrevet

Oss tre og venninna mi. Vi delte seng 6 til 8 mars  (Ikke sexelt) så er vi smittet så er vi syke allerede. Men alle fem er friske . 
Så jeg og hun går tur daglig. 

Anonymkode: 06ede...f87

Skrevet

Ingen. Jeg er alene med to barn og vi omgås kun hverandre. Har truffet naboen, en kollega osv når jeg har vært ute, og så har vi sagt hei og pratet litt (på avstand). Men det vil jeg ikke si er å omgås. 

Anonymkode: 58650...452

Skrevet

Kjernefamilien. 

Anonymkode: db2da...023

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi omgås kun svigers som er pensjonister, og de omgås kun oss. Eldstemann har en korona-venn. Mine foreldre holder seg hjemme da mamma jobber i helsevesenet. 

vi gikk tur en ettermiddag og så flere grupper med damer/familier som gikk tur i lag. Så jeg lurer på hvor mange det er vanlig å omgås, og hvor dere treffes i såfall? 

Anonymkode: f1697...06f

Omgås sønnen min og samboer. Vi har ikke vært med noen andre siden torsdag da vi hadde besøk av tantebarn, hennes mor og lillebror, så fikk vi vite skolene og barnehager skulle stenges osv. 

Anonymkode: f6048...0c5

Skrevet

Kun oss i kjernefamilien. Jeg er på jobb og møter kollegaer og pasienter der. Ellers holder vi oss hjemme. Har veldig lyst til å få mamma og pappa på besøk i fineværet, sitte ute, men noe inni meg sier nei. Har ikke sett de på 2 uker. Fikk forespørsel av ei venninne nå om de eldste barna kunne leke sammen, jeg var kjip og sa nei.

Anonymkode: a325d...547

Skrevet

Jeg treffer min søster, mannen hennes, og min mor. Vi treffes daglig til vanlig også. Omgås ingen andre. 

Skrevet

Bare de som jeg bor sammen med. Samt nær familie. 

Anonymkode: 7e25d...d7c

Skrevet

Eldste barnet får ha besøk av en veninne. Bortsett fra det har jeg sagt nei til alle.

Anonymkode: 27d4b...afa

Skrevet

Kun mann og barn.

Anonymkode: 66667...1ee

Skrevet

Jeg har vært i karantene noen dager og har nå blitt syk. Er kun sammen med mann og fire barn. Har ellers hjemmekontor og det samme har mannen med visse unntak. Barna hadde et søskenpar som koronavenner før jeg ble satt i karantene. De fikk kun leke sammen ute i hagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...