Gå til innhold

Er barnet ditt i barnehagen nå ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva jobber dere med ? 

Anonymkode: 5e5fa...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mannen mista jobben i januar så vi har dem hjemme.

Anonymkode: 97942...4da

Skrevet

Nei, jeg er permittert. Om jeg hadde vært i jobb, hadde mannen hatt hjemmekontor de dagene jeg måtte jobbe.

Anonymkode: eb8ff...347

Skrevet

Starter på mandag,  jobber under forsyningssikkerhet (mat). 

Anonymkode: 9e051...ed4

Skrevet

Ja, litt i barnehagen. Mannen jobber innen transport og jeg er sykepleier.

Anonymkode: a0c89...e9c

Skrevet

Nei. Jeg har hjemmekontor. Mannen må jobbe

Anonymkode: 09d36...796

Skrevet

Nei, vi bytter på hjemmekontor. Selvom vi begge har såkalte «kritiske» jobber. 

Anonymkode: b0b10...e83

Skrevet

Skal 2 dager i neste uke. Da har jeg kontordager. Ellers har jeg hjemmekontor.

Jobber i barneverntjenesten 

Anonymkode: 35084...bb3

Skrevet

Nei, vi er begge permiterte

Anonymkode: b5313...0d1

Skrevet

Ja barna mine er i bhg hver dag. Denne uken var de der rundt 5 timer neste uke blir det full dag. Men det var kun mine barn som var der. 

Anonymkode: c9ef1...1b5

Skrevet

Ja, min skal fra mandag. Vi har begge samfunnskritiske jobber.

Kan legge til at det ikke er så enkelt som alle skal ha det til. Man blir møtt med sure miner fra bhg når man sier barna kommer, samtidig som sjefene våre forventer og forlanger at vi sender barna. Man føler seg som er dårlig forelder, og får en god dose dårlig følelse og samvittighet påført av bhgpersonalet. 

Anonymkode: 479f8...585

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan legge til at det ikke er så enkelt som alle skal ha det til. Man blir møtt med sure miner fra bhg når man sier barna kommer, samtidig som sjefene våre forventer og forlanger at vi sender barna. Man føler seg som er dårlig forelder, og får en god dose dårlig følelse og samvittighet påført av bhgpersonalet. 

Dårlig av bhg personalet. Mannen min jobber i bhg og slik blir ikke foreldrene møtt der. I går hadde han og styreren 1 unge og de hadde kost seg masse. Takk for at dere holder Norge gående, og dårlige foreldre er dere iallefall ikke! bhg deres burde skamme seg.

Skrevet
2 minutter siden, Jaina skrev:

Dårlig av bhg personalet. Mannen min jobber i bhg og slik blir ikke foreldrene møtt der. I går hadde han og styreren 1 unge og de hadde kost seg masse. Takk for at dere holder Norge gående, og dårlige foreldre er dere iallefall ikke! bhg deres burde skamme seg.

Tusen takk💕 det var faktisk veldig hyggelig å høre, for denne situasjonen har jeg de siste dagene hatt fysisk vondt i magen av. Man føler seg ekstremt presset fra flere hold og det er lite hyggelig... 

Skrevet

Ja. Begge har samfunnskritiske jobber. Men mannen kan ta noe hjemmekontor, og derfor blir jr i bhg halve dager og største hjemmeskole. - Selv om min jobb er mer "i front linjen" daglig så vil jeg kalle mannen min "helten" som klarer hjemmeskole og jobb, selv om vi kunne fått plass på skolen. 

Både bhg og skole har vært veldig på tilbudssiden, heldigvis. 

Anonymkode: b7022...43d

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er utrolig uprofesjonelt og dårlig gjort av de barnehageansatte. De vet jo at det er en god grunn til at dere trenger plassen.

Anonymkode: 04eec...c3c

Skrevet

Jeg følte på det når jeg ringte barnehagen, men de var veldig hyggelige og imøtekommende og forsikret meg om at de skulle gjøre dagene fine selv om det bare er mitt barn som skal være der . 

Anonymkode: 9e051...ed4

Skrevet

Nei. Vi er begge i samfunnskritiske yrker, barnevern, men har fått et permittert familiemedlem til å passe i stedet. 

Anonymkode: e1b21...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...