Gå til innhold

Herregud, stakkars italia ​💔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tallene bare stiger og stiger. Over 600 døde hittil i dag og nesten 6000 nye smittede.💔

Anonymkode: 6244b...0d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forferdelig. 1500 døde siste tre dager.

Det er bare å ta til seg rådene om å holde seg langt unna andre også de neste ukene!

Anonymkode: ee2e0...f22

Skrevet

❤️ Helt forferdelig.

Anonymkode: 5f1cd...6f7

Skrevet

Tenk på de som jobber innen helse, begravelse osv. De må jo være utslitt. Et umenneskelig arbeidspress. 

.......og her i Norge er folk bekymret for at de ikke får reise på hytta i påsken.

Anonymkode: ffa6a...253

Skrevet

Og her i Norge MÅ folk på hytta. De MÅ la barna leke i grupper. De MÅ på café, De MÅ trene i grupper.. 

Ikke en gang en uke klarte de.

Svake mennesker 🤯🤯🤯

Anonymkode: c9f94...9a9

Skrevet

I Italia har 18 prester død av corona. Og 13 leger. De som har vært tettest på sykdommen. 

Det som skjer i Italia er hjerteskjærende grusomt. 

Anonymkode: 89742...f41

Skrevet

Helt grusomt😢 og blir så forbanna når jeg ser mange barn i gaten som er ute å leker sammen, barn fra ulike familier. Hvor vanskelig er det å følge retningslinjene for en liten stund? Ingen barn som dør av at de ikke får vært med vennene sine i noen uker. 
Og alle disse egoistiske hytteeierne som hyler fordi de ikke får reist på hytten sin, ååå buhu🤦🏻‍♀️ Egoistiske folk!

Anonymkode: 6f85f...b55

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I Italia har 18 prester død av corona. Og 13 leger. De som har vært tettest på sykdommen. 

De har nå også måttet begynne å kremere eller begrave døde helt uten seremonier fordi begravelser blir smittepunkt for spredning.

Det er hjerteskjærende. Jeg håper folk forstår at hvis vi ikke tar dette dødelig alvorlig - så blir følgene her også veldig dødelige!

Anonymkode: ee2e0...f22

Skrevet

Jeg tror ikke noen andre land i verden takler dette på lik linje med Kina og et par andre like strukturerte land.

Norge: Å nei, EU-regler stopper bestillingen av munnbind på grensen!

Kina: Da laget vi 500 millioner munnbind til i morgen.

Føler veldig med Italia. Det er en tragedie🥺

Anonymkode: 68e22...e2b

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Heldigvis er mange i Italia katolikker.

Anonymkode: 6a135...da1

Skrevet

Jeg skjønner ikke hele bildet i Italia, men en ting er at de ofte bor sammen flere generasjoner, så mange eldre har blitt smittet av yngre familiemedlemmer. Veldig trist.

Anonymkode: 9e5f9...602

Skrevet

Det er helt forferdelig. Og tenk på hva som kommer til å skje med menneskene som bor i flyktningeleirene, når korona kommer dit. 💔

Anonymkode: 8c826...d4e

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt forferdelig. Og tenk på hva som kommer til å skje med menneskene som bor i flyktningeleirene, når korona kommer dit. 💔

Anonymkode: 8c826...d4e

Det blir ingen bekymring for de rike europeiske landene over flyktningstrømmen som vil til Europa. 

Kanskje EU donerer noen gravemaskiner og bulldosere til massegravene.  

Midt oppi alt er vi i dette landet ekstremt privilegerte. 

Skrevet

Hjertet mitt blør for Italia ! Enn at noen fortsatt ikke tar det her på alvor ! Stakkars 😢

Anonymkode: 2bee1...a6d

Skrevet

Og det fortsetter å stige. Nesten 800 døde og over 6500 smittede det siste døgnet, det er foreløpig 166 fler døde enn det var forrige døgn.

Hi

Anonymkode: 6244b...0d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...