Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 er det trygg vi har sex? personen har kun hjemmekontor og er inne så og si hele tiden, har kun gått turer med hunden. eller er det en sjans og ta? begge har vert hjemme en uke nå Anonymkode: 17c08...4ab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Alt utenom det å stenge seg inn og ikke bevege seg utenfor døren ett sekund er en risk å ta nå. Jo flere en kommer i kontakt med, jo større risiko. Jo nærmere og tettere innpå andre en er, jo større risiko. Om det er dumt? Det er helt opp til deg å avgjøre. Det synes jeg ikke noen annen skal avgjøre. Men det er en risiko. Om det er verdt det så er det verdt det. Er det ikke verdt det så lar du være. Ditt valg. Anonymkode: 62c10...754
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 4 hours ago, Anonym bruker said: Alt utenom det å stenge seg inn og ikke bevege seg utenfor døren ett sekund er en risk å ta nå. Jo flere en kommer i kontakt med, jo større risiko. Jo nærmere og tettere innpå andre en er, jo større risiko. Om det er dumt? Det er helt opp til deg å avgjøre. Det synes jeg ikke noen annen skal avgjøre. Men det er en risiko. Om det er verdt det så er det verdt det. Er det ikke verdt det så lar du være. Ditt valg. Anonymkode: 62c10...754 Nei vil ikke ta en sjans,men da må jeg klare meg lenge uten sex Anonymkode: 17c08...4ab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Hvem andre omgås dere i verden, da? Dersom dette hadde vært din samboer, så hadde dere jo måttet omgås hverandre. Anonymkode: badfb...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Just now, Anonym bruker said: Hvem andre omgås dere i verden, da? Dersom dette hadde vært din samboer, så hadde dere jo måttet omgås hverandre. Anonymkode: badfb...3fc barnet mitt, nabojenta, foreldrene mine. elsker ingen.. vert bare hjemme.. barna hans bor langt borte og får ikke komme nå pga de vil ikke ta noen sjanser Anonymkode: 17c08...4ab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: barnet mitt, nabojenta, foreldrene mine. elsker ingen.. vert bare hjemme.. barna hans bor langt borte og får ikke komme nå pga de vil ikke ta noen sjanser Anonymkode: 17c08...4ab Da hadde jeg faktisk bevilget meg et besøk. Anonymkode: badfb...3fc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Da hadde jeg faktisk bevilget meg et besøk. Anonymkode: badfb...3fc ja savner nærhet ekstremt mye nå Anonymkode: 17c08...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå