Gå til innhold

Kjærlighet i koronaens tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så damer (og enkelte herrer), hvordan står det til med kjærleiken i disse tider? Er dere i ferd med å drepe hverandre i hjemmet?

Av ymse grunner har vi husgjester på ubestemt tid, samtidig som skolen er stengt, jobben kaller og alenetid er lik null. Kan ikke huske sist jeg tenkte på sex, og jeg skulle ønske jeg hadde et soverom for meg selv så jeg i det minste kunne hatt alenetid i søvne.

Jeg vil ut av dette marerittet. Enten at skolen åpner så jeg får tid for meg selv på formiddagen før senvakt, eller at jeg slipper å gå på jobb etter lange dager på hjemmeskolen. Eller hjemmeskolen kan legges til kveldstid så far må ta det. Og om noen vil ha et par litt vel husvarme husgjester som ikke legger seg spesielt tidlig, er det bare å si fra. Skal få dem billig!

Drømmer om å bli eremitt!

Anonymkode: 80cd3...7fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg synes du skal samle hele gjengen og ta et husråd og bli enige om noen regler for hvordan dere best kan greie dere gjennom denne tiden.

De husvarme gjestene kan kanskje settes til å hjelpe barna med skolen?

Siden du har turnusarbeid så tenker jeg at du trenger ro, så det å gjøre en avtale om at gjester ikke blir sittende oppe etter kl xx er helt greit. Da kan de heller trekke seg tilbake til sitt rom, lese litt på senga eller lignende.

Husgjestene kan også bidra med å ha middag klar til dere.

Se om du får tatt deg en tur ut en dag, gjerne du og mannen alene også.

Min situasjon er det stikk motsatte av din. Jeg bor alene og er kronisk syk. Blir ekstra stille nå, men jeg har det egentlig godt med meg selv, for livet har jo ikke endret seg veldig for meg med det som skjer nå. For første gang på mange år hadde jeg truffet en mann som jeg er blitt uendelig betatt av. Hadde avtalt første date... og så kom koronaen. Og han har jobb som gjør at han nå har mye ekstra og allerede er veldig sliten, i tillegg et yrke som gjør ham mer utsatt for smitte. Så vi har minimalt kontakt, bare enige om at vi skal ta det opp igjen når denne situasjonen har roet seg. Så jeg har abstinenser de luxe.  En mellomting mellom ditt og mitt liv hadde kanskje vært det ideelle ;)

Anonymkode: b3237...722

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...