Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Har oppdaget at 18 åringen røyker hasj. Tror han har gjort det ei stund. Har vært flink til å skjule det. Traff ei mor på butikken. Hun fortalte at hennes sønn har fortalt at min sønn selger også for å finansiere dette.Og at han røyker nesten daglig Har snakket med min sønn og han innrømmet det. Hvor går vi fra her? Kan søke hjelp noen plass? Egentlig så vil jeg ikke at han skal bo her. Har 2 mindre søsken. Men å kaste han på gaten er ikke aktuelt. Han går på vidergående skole. Veit jo ikke hvordan det går der. Er over 18 år, så da får vi ikke vite noe. Anonymkode: e3569...f36
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 Ville forsøkt å søke råd hos forebyggende enhet hos politiet. Anonymkode: 765df...cab
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Snakk med politiet, de vil ikke straffe dere på noe måte eller melde dere til bv. Anonymkode: 4e24b...992
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 Skal kontakte politiet ja. Har ei venninne som jobber med dette, men han må ha hjelp selv. Veit ikke om han er helt der Anonymkode: e3569...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå