Gå til innhold

Er det flere som har hatt korona her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan rammet det dere?

Jeg angrer på jobben i helsevesenet når jeg hører hvor dårlige folk blir.

Anonymkode: 3368f...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk halsvondt og hodepine. Så kom tørrhosten. Feber i en dag. Så slimhoste, utmattelse og ubehag i brystet. Verste er hvor sliten jeg har følt meg. 

Anonymkode: 646da...44e

Skrevet

Jeg sitter med barna, jobber hjemmefra og prøver å støtte beskjente som ble syk. Fyfæn hvor mange av dem har blitt det. 

Anonymkode: 62e75...a85

Skrevet

Men hvordan får dere testet? Her er mannen helt fullstendig kjørt, utmattet, høy feber i mange dager, tungpustet, tørrhoste... alle symptomer. Jeg må jobbe, siden han ikke får påvist noe ved test og jeg ikke har noen symptomer. Redd for å være smittebærer, men legen sa (over melding) at så lenge jeg er frisk så kan jeg jobbe

Anonymkode: 18692...d4f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvordan får dere testet? Her er mannen helt fullstendig kjørt, utmattet, høy feber i mange dager, tungpustet, tørrhoste... alle symptomer. Jeg må jobbe, siden han ikke får påvist noe ved test og jeg ikke har noen symptomer. Redd for å være smittebærer, men legen sa (over melding) at så lenge jeg er frisk så kan jeg jobbe

Anonymkode: 18692...d4f

Jeg ble testet før det kom restriksjoner på hvem som kan testes. Nå skal vel folk bare oppføre seg om de har korona om de blir syke. Om man trenger sykehus så får man jo det. 

Anonymkode: 646da...44e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...