Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #1 Skrevet 20. mars 2020 Noen av dere som har fått barn litt sent, hvor mannen er over 50? Jeg er en del yngre, men han har passert 50. Hvordan har det gått med dere? Skal sies at det er mange barn totalt og han vil gjerne ha litt voksenliv. Teknisk sett skulle det være umulig for meg å bli gravid i følge gyn, men plutselig var jeg... Anonymkode: 60f04...7e3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #2 Skrevet 20. mars 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen av dere som har fått barn litt sent, hvor mannen er over 50? Jeg er en del yngre, men han har passert 50. Hvordan har det gått med dere? Skal sies at det er mange barn totalt og han vil gjerne ha litt voksenliv. Teknisk sett skulle det være umulig for meg å bli gravid i følge gyn, men plutselig var jeg... Anonymkode: 60f04...7e3 Mannen er eldre enn meg og var henholdsvis 47, 49 og 51 da barna ble født. Ingen barn fra før. Gikk helt fint, mannen var moden og tålmodig og vi hadde allerede hatt voksenliv før vi fikk barn. Anonymkode: c85f2...6e5
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #3 Skrevet 20. mars 2020 Pappa og nykona hans fikk barn da hun var 42 og han 52 Hun hadde barn med to forskjellige menn fra før og han hadde barn med en ekskone Det ble slitsomt for dem. De fikk en kolikkunge som nesten tok knekken på dem, de var helt gjennomsiktig første året. Det har jo gått bra, men ungen er veldig veslevoksen. Jeg vil ikke anbefale det om tanken er en skikkelig lappeteppefamilie med dine og mine barn og han egentlig ikke vil fordi han ønsker litt voksentid Skal man ha barn så sent i livet må det være skikkelig ønsket av begge. Anonymkode: 466f7...674
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #4 Skrevet 20. mars 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pappa og nykona hans fikk barn da hun var 42 og han 52 Hun hadde barn med to forskjellige menn fra før og han hadde barn med en ekskone Det ble slitsomt for dem. De fikk en kolikkunge som nesten tok knekken på dem, de var helt gjennomsiktig første året. Det har jo gått bra, men ungen er veldig veslevoksen. Jeg vil ikke anbefale det om tanken er en skikkelig lappeteppefamilie med dine og mine barn og han egentlig ikke vil fordi han ønsker litt voksentid Skal man ha barn så sent i livet må det være skikkelig ønsket av begge. Anonymkode: 466f7...674 Men hun er gravid da. Anonymkode: d6777...514
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #5 Skrevet 20. mars 2020 Hvis det allerede er mange barn i bildet, og han ønsker voksenliv (forståelig nok), så hadde jeg tatt abort. Hvis man ikke får voksenliv før man er i 70-årene, så er det da lite motiverende å få flere barn. Man vil reise, oppleve, ha kjærestetid osv. Man vil ikke at barn er det eneste som fyller livet. Og helt ærlig, når man er 50 og over, da skal man være besteforeldre. Det er veldig tøft å skulle få barn i den alderen Anonymkode: f1541...63c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Skrevet 20. mars 2020 Takk for svar. Vel vi var veldig enig om at nå kom voksentiden og ikke flere barn. Minste barnet vårt er 10 år og vi har totalt 5 barn. Jeg har time til abort og er egentlig bestemt på å gjennomføre den, men noen dager får jeg litt tvil. Dessuten må vi begge være enige skal vi ha et videre godt liv sammen slik som vi har. Nå er jeg 11 år yngre, men likevel er jeg jo ikke ung jeg heller. Og har noen år før minste er voksen. Anonymkode: 60f04...7e3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #7 Skrevet 20. mars 2020 Jeg/vi hadde aldri ønsket å starte på igjen med barn nå. Nå er tiden for å nyte voksenlivet igjen. Om ikke så veldig mange år blir det kanskje barnebarn også. Anonymkode: 92336...eb3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Skrevet 20. mars 2020 Jeg hadde sett mørkt på å begynne på nytt nå når jeg endelig får puste. Men jeg hadde sett enda mørkere på å ta abort. Anonymkode: d5802...fcc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Skjønner det er et vanskelig valg, går selv å vurderer å ta en test. Egentlig helt ferdig med barn, så kommer til å bli vanskelig om testen blir positiv. Kommer nok ikke til å klare en abort, satser på jeg ikke er gravid. Du må kjenne på hva som er rett for dere, og deg. Det er din kropp og du må vite at valget var ditt,om du innerst inne vil beholde, så vil nok mannen glede seg med deg. Føler du at abort er rett så vil du fint kunne leve med valget. Anonymkode: 2332c...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå