Gå til innhold

Fikk massevis av kjeft av venninne mi fordi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun ba meg og barnet på bursdagfest til sønnen som blir 6, han ba alle guttene i barnehagen + barna til vennene, så de blir 18 barn, jeg vil ikke ta sjansen nå disse tider, hun mener ikke dette er noe farlig når det er ute bursdag,men jeg prøvde og si at de var ikke abefalt med flere enn 5-10 stk sammen nå, og foreldrene til noen av barna skal også være med.

Jeg sa Nei takk, og fikk høre at jeg var verdens dårligste venninne,men akkurat her tenker jeg mer på meg og mitt barn som begge er i risiko gruppen.

Er jeg hysterisk og overreagerer eller er hun urimlig ?

Anonymkode: 5eff5...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er urimelig. Hold dere hjemme med god samvittighet 😊

Skrevet

Venninnen din er rett og slett dum. Kondolerer.

Skrevet

Hun er jo ikke vel bevart som skal arrangere bursdagsselskap nå. 

Anonymkode: 8c8ff...f61

Skrevet
Just now, Blop said:

Hun er urimelig. Hold dere hjemme med god samvittighet 😊

takk, vi går ikke, men samvittigheten er likevel ikke god,men som sagt jeg tar ingen sjans

Skrevet

Vi har avlyst vår datters femårsdag. Feirer bare med kjernefamilien, men tar en heidundranes bursdagsfeiring når det er trygt igjen. 
Venninnen din er uansvarlig. 

Anonymkode: 9f2de...95a

Skrevet
Just now, sug lut said:

Venninnen din er rett og slett dum. Kondolerer.

ja du sier noe, eller tenker hun ikke nå eller kun tenker på bursdagbarnet

Skrevet

Hun hadde nok ikke vært min venninne stort lengre. Så dumme folk orker jeg ikke ha i min krets. 

Anonymkode: 19a85...74e

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hun er jo ikke vel bevart som skal arrangere bursdagsselskap nå. 

Anonymkode: 8c8ff...f61

prøvd og sagt at det er veldig dumt og visst henne linker og slik,men hun sier bare at jeg er hysterisk

Skrevet

Vi har avlyst vår datters femårsdag. Feirer bare med kjernefamilien, men tar en heidundranes bursdagsfeiring når det er trygt igjen. 
Venninnen din er uansvarlig. 

Anonymkode: 9f2de...95a

Det var veldig fornuftig. Ja det er hun, og vet at 2 barn til skal takke nei,men vet 10 har takket ja

Skrevet

Hun hadde nok ikke vært min venninne stort lengre. Så dumme folk orker jeg ikke ha i min krets. 

Anonymkode: 19a85...74e

Jeg kutter ikke henne ut pga dette,men hun må respektere de som sier nei

Skrevet

Himmel. Det tyter frem så mye dumme folk nå at jeg blir helt matt!

Anonymkode: 66f3e...8f3

Skrevet

Jeg tipper at det ikke kommer noen andre i selskapet heller. 

Mitt barn var også invitert i selskap denne uken, men vi gikk jo alle ut fra at det var avlyst, selv om foreldrene ikke ga noen melding om det. 

Jeg har et litt anstrengt forhold til moren, så det var ikke naturlig for meg å kontakte henne for å sjekke at det virkelig var avlyst, ellers hadde jeg jo meldt avbud, men snakket med andre foreldre og alle gikk jo ut fra at det ikke ble noe selskap. 

Så hvis de lager til og forventer at folk kommer, er det et lite bursdagsbarn som blir svært skuffet! Det er jo bare slemt av mor å utsette barnet sitt for denne skuffelsen. 

Anonymkode: 59562...e17

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper at det ikke kommer noen andre i selskapet heller. 

Mitt barn var også invitert i selskap denne uken, men vi gikk jo alle ut fra at det var avlyst, selv om foreldrene ikke ga noen melding om det. 

Jeg har et litt anstrengt forhold til moren, så det var ikke naturlig for meg å kontakte henne for å sjekke at det virkelig var avlyst, ellers hadde jeg jo meldt avbud, men snakket med andre foreldre og alle gikk jo ut fra at det ikke ble noe selskap. 

Så hvis de lager til og forventer at folk kommer, er det et lite bursdagsbarn som blir svært skuffet! Det er jo bare slemt av mor å utsette barnet sitt for denne skuffelsen. 

Anonymkode: 59562...e17

Men det er like slemt å ikke si i fra da, for det er jo ikke barnet sin feil at det har uvettige forledre som kanskje tror at folk vil komme i selskap

Anonymkode: 3ee4a...0b7

Skrevet

Falsk tråd. BW kjeder seg

Anonymkode: 06aec...fc7

Skrevet

De fleste tar nok ansvar slik som du har, blir nok ikke så mange i den bursdagen som antall inviterte. 

Anonymkode: b2950...547

Skrevet

er 10 stk som kommer, så blir nok ikke avlyst dessverre, er bare jeg + 2 av venninnenes barn som har takket nei

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

De fleste tar nok ansvar slik som du har, blir nok ikke så mange i den bursdagen som antall inviterte. 

Anonymkode: b2950...547

er 10 som har takket ja og jeg + 2 til som har takket nei, resten har ikke svart

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er jeg hysterisk og overreagerer eller er hun urimlig ?

Hun er urimelig, og veldig dum

I min kommune er det faktisk ikke lov til å samles flere enn 10 personer, det blir håndhevet av politiet. Flere kommuner skulle fulgt dette eksempelet.

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Hun er urimelig, og veldig dum

I min kommune er det faktisk ikke lov til å samles flere enn 10 personer, det blir håndhevet av politiet. Flere kommuner skulle fulgt dette eksempelet.

synes hun er ganske uansvarlig ja.

Ja det brude alle komunene gjøre synes jeg

Skrevet

Flaut å arrangere selskap nå. Hun framstår bare som dum!

Skrevet

Du er ikke hysterisk, du gjør det myndighetene anbefaler deg å gjøre. Venninna di er veldig korttenkt og egoistisk, det samme er de foreldrene som sender barna i bursdag. De burde være flaue og skamme seg!

Skrevet

He he dette minner meg om en av de første episodene i serien Fear The walking dead! Hvor naboene på død og liv skulle ha bursdagsfest til ungen med hoppeslott osv. Ute og de ble spist opp av en annen zombie nabo 😂😂

Anonymkode: e732d...f95

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er 10 som har takket ja og jeg + 2 til som har takket nei, resten har ikke svart

I disse tider snakkes det om områder med klyngesmitte. Dere har faktisk et område med klyngedumskap.

Tror jeg ville flyttet i etterkant av dette...

Anonymkode: 3c4bd...9ad

Skrevet

Tusen takk for alle fine svar

Godt dere er enig med meg. synes det er trist,men bursdag passer ikke nå i disse tider i alle fall ikke med så mange

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...