Gå til innhold

Hvor mye klær har dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi alt for mye, har arvet fra flere kanter ;)! Har du oversikten over ditt barns klær?

Anonymkode: f349f...7f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg har oversikt. Den ene har veldig mye arveklær. Men et par ganger i året går vi igjennom alt og tar bort det som er for smått eller av andre grunner ikke blir brukt. Det gir vi videre/til gjenbruk. 

Anonymkode: 1a4fe...db4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja. Jeg har oversikt. Den ene har veldig mye arveklær. Men et par ganger i året går vi igjennom alt og tar bort det som er for smått eller av andre grunner ikke blir brukt. Det gir vi videre/til gjenbruk. 

Oki, det må jeg gjøre litt oftere siden hun er 4 år. Vokser mye i perioder.

Men føler jeg har mistet oversikten. Har prøvd å legge opp noe i barnehagen som skiftetøy da.

Skrevet

Oki, det må jeg gjøre litt oftere siden hun er 4 år. Vokser mye i perioder.

Men føler jeg har mistet oversikten. Har prøvd å legge opp noe i barnehagen som skiftetøy da.

Det blir enklere når de vokser saktere etterhvert. Min er på barneskolen nå, og nå går vi igjennom klærne 2 ganger pr år ca. Da hun var 4 år var det 4 ganger pr år. 

Skrevet

Det blir enklere når de vokser saktere etterhvert. Min er på barneskolen nå, og nå går vi igjennom klærne 2 ganger pr år ca. Da hun var 4 år var det 4 ganger pr år. 

Ja, har en på snart 7 år og ser at det har bremset litt, men vokser endel fortsatt. Er høyest i klassen da, men det kan jo forandre seg, det.

Skrevet

Mine har mer enn nok. Men så jobber jeg i klesbutikk(kjede) da. Så blir altfor lett fristet.

I tillegg har jeg tatt vare på klær de kan arve etter eldste søsken. Føler jeg til tider kveles av klær, men jeg har full oversikt da. omtrent ned til hver minste sokk. Men har skjerpet meg mye med handlingen siste året, så mengden er noe mer overkommelig nå.

Anonymkode: 7205c...b7f

Skrevet

altfor mye

Anonymkode: fd063...db6

Skrevet

Alt for mye. Vært 3 turer i USA det siste året og da er det lett å ta litt av🙈

Anonymkode: 45509...281

Skrevet

For mye. Men jeg elsker å shoppe, særlig på våren😀Brukt myyye penger de siste dagene😳

Anonymkode: b9a93...259

Skrevet

Mine døtre på 7 og 8 har mye klær, arver fra 3 ulike familier og en mormor som handler endel på lagersalg mm. Eneste jeg handler selv er undertøy, sko/ støvler, luer/ votter og et og annet på salg innimellom. Arver mye fint og de er kjempefornøyd. Hadde gjennomgang i helga, fant 5 poser som skal gies videre til yngre barn, og ryddet gjennom det vi har arvet. Hadde 16 jeans i samme str, så tynnet ut. De får jo etterhvert sin egen stil og favoritter så det jeg vet de ikke kommer til å bruke gir jeg vekk. Føler jeg drukner når det blir for mye, både i klesskap og i bodene. 

Anonymkode: 193ee...0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...