Gå til innhold

Hvilken parkdress har ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fra Molo, og så har vi skallbukse og skalljakke. Må alltid ha to sett... dere? :)

Anonymkode: 1605c...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal kjøpe nye nå, vurderer enten Reima eller Reflex.

Anonymkode: 2dbbc...3db

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Skal kjøpe nye nå, vurderer enten Reima eller Reflex.

Anonymkode: 2dbbc...3db

Jeg har god erfaring med Reima i alle fall. Har hatt flere modeller, de har holdt barnet tørt :) Og har god passform. Ikke så mye erfaring med Reflex, men har lest endel bra om dem. Men vi kjøpte en softshelldress derfra engang og da var det et stort hull/en åpning mellom nederste delen av glidelåsen og stoffet i dressen så det var litt så som så :P 

Personlig hadde jeg kanskje gått for Reima. 

Anonymkode: 1605c...98e

Skrevet

Stavanger fra Reima. To stykker. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: 44a06...5aa

Skrevet

Kjøpte Reimatec sist høst og tror den skal passe fortsatt. Hadde også en Name it softshelldress i fjor, usikker på om denne fortsatt passer. Blir ikke kjøpt ny hvertfall. Hver gang jeg kjøper noe annet enn Reima, så ser jeg at det er Reima jeg egentlig foretrekker, så går alltid tilbake til det.

Har hel dress i bhg, men stort sett todelt hjemme, her har det variert i merker, Kjøpte skalljakke fra Skogstad sist høst, den var rikelig stor da, så passer nok enda. Bukser har vi i forskjellige merker, bl a Kaxs og Reflex.

Anonymkode: a1d06...5e2

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stavanger fra Reima. To stykker. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: 44a06...5aa

Reima Stavanger er vinterdresser ;)

Anonymkode: 03079...f50

Skrevet

Har brukt troll til begge mine barn, utrolig fornøyd med den. I ene friluftsliv barnehagen, så startet nesten alle foreldrene med troll dress. Etter de ansatte i barnehagen skrøt så mye av den. 

Anonymkode: 57d1d...6f3

Skrevet

Ville dere kjøpt dress eller todelt til en 5-åring?

Anonymkode: 4cef7...a3f

Skrevet

Hadde reima i fjor veldig fornøyd med den. 🙂https://www.dressmykid.no/products/reimatec-kiddo-parkdressvardress-navy?gclid=EAIaIQobChMIjemw5fWo6AIVHsayCh2dJgJKEAQYAiABEgJ51vD_BwE hadde denne i litt annerledes farge og mønster. 😀

Anonymkode: d8f52...2d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...