Gå til innhold

Har mange her handla på polet i denne tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke vært i mine tanker men leste nå at det har vært «påsketilstander» på polet og at flere frykter det er mange barn som lever under utrygge forhold. 

Anonymkode: 36d28...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har vært på polet og kjøpt noen flasker rødvin, og handlet inn litt øl, men har ikke drukket noe av det vi har kjøpt. Det var bare på tide å fylle opp barskapet. Vi har alltid velfylt barskap, men vi drikker ikke mer av den grunn, men blir været like bra i morgen skal jeg ta meg en øl i sola😊 

Anonymkode: 7a4f0...122

Skrevet

Nei... Mannen drikker stort sett bare øl. 1 gang i måneden :P

Anonymkode: 9562c...d57

Skrevet

Jeg handlet rødvin. En kartong til og med 😱

Men har ikke åpnet den, kan være det blir ett glass til helga. 

Var tom for vin, derfor det ble kjøpt inn. Ville gjort det uansett. 

Anonymkode: 9d60d...92b

Skrevet

Jeg var på vinmonopolet i dag, tror ikke jeg har sett så mye folk på vinmonopolet før, utenom rett før høytider og røde dager

Anonymkode: 9257b...708

Skrevet

Kjøpte 2 flasker hvitvin i tilfelle polet blir stengt og jeg får akutt lyst på fiskesuppe 😬

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på vinmonopolet i dag, tror ikke jeg har sett så mye folk på vinmonopolet før, utenom rett før høytider og røde dager

Anonymkode: 9257b...708

Da jeg var for noen dager siden, var vi to kunder der. 

Anonymkode: 9d60d...92b

Skrevet

Ikke vært på Vinmonopolet, men handla over nett. Tar meg gjerne noen glass i helga, men ingen mengder.

Anonymkode: 8a39e...a0f

Skrevet

Nei, det har vi ikke vært. Har ikke behov for det, har alltid velfylt vinskap til tross for at vi drikker svært lite. Synes det er skummelt hvis det er tilfelle, men det kan jo være en hamstringsgreie dette også. Folk er bare redd for at det stenger og at det de skaffer nå må holde i månedsvis.

Anonymkode: 9e217...8f6

Skrevet

Jepp. Men ikke noe nytt i det. Kjøpte tre liter tilfelle krise. Og et par flasker. Har drukket en av flaskene. 

Skrevet
37 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Jepp. Men ikke noe nytt i det. Kjøpte tre liter tilfelle krise. Og et par flasker. Har drukket en av flaskene. 

Samme her. 

Skrevet

Nei, det er virkelig ikke noe jeg prioriterer i disse dager. Dessuten nedsetter alkohol immunforsvaret, så det er vel ikke det beste å ha i seg nå heller. 

Anonymkode: 49a28...6fd

Skrevet

Var der på torsdag for ei uke siden kl 1415. Jobber på skole og var innom og kjøpte 2 * 3 liter rødvin da skolen stengte. 😊

Anonymkode: 06e53...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...